آمادگی مراکز تحت نظارت بهزیستی لرستان در خصوص اسکان افراد بی سرپناه

دکتر حیدری گفت: به علت برودت هوا، مراکز شلتر تحت نظارت بهزیستی آماده پذیرش واسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب می باشند. به گزارش کشکان، “دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان در پیامی اعلام کرد: مراکز شلتر تحت نظارت بهزیستی، آماده پذیرش و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب می باشند. وی افزود […]

unnamed

دکتر حیدری گفت: به علت برودت هوا، مراکز شلتر تحت نظارت بهزیستی آماده پذیرش واسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب می باشند.

به گزارش کشکان، “دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان در پیامی اعلام کرد: مراکز شلتر تحت نظارت بهزیستی، آماده پذیرش و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب می باشند.

وی افزود با توجه به سردی و برودت هوا، افراد بی سرپناه و کارتن خواب می توانند به مراکز شلتر تحت نظارت بهزیستی شهرستان های خرم آباد و بروجرد و یا اورژانس اجتماعی سایر شهرستان های استان مراجعه تا نسبت به پذیرش و اسکان آنها اقدام شود.

دکتر حیدری در ادامه از هم استانی های عزیز خواست در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و کارتن خواب، با شماره تلفن ۱۲۳ (اورژانس اجتماعی بهزیستی لرستان) تماس گرفته تا عوامل اورژانس، نسبت به هماهنگی پذیرش و اسکان آنها اقدام کنند.

آدرس مراکز شلتر شهرستان های خرم آباد و بروجرد

مرکز ترنم باران (ویژه بانوان) خرم آباد- روبروی پارک شریعتی بعد از فرعی وصال

مرکز نوید سلامت (ویژه آقایان) خرم آباد- میدان شهید انوشیروان رضایی (پل بهداری) ساحلی شهید رک رک

مرکز نسیم سلامت(ویژه آقایان) بروجرد- حد فاصل میدان امام حسین (ع) و خیابان ولیعصر (عج) جنب آهن فروشی ولیعصر (عج)