میزبانی فرودگاه خرم‌آباد از پروازهای شرکت‌های هواپیمایی از امروز

مدیر فرودگاه خرم آباد از برقراری پروازهای این فرودگاه از امروز پنج شنبه خبر داد. غلامرضا بنی صدر در گفت‌وگو با مهر در سخنانی با اشاره به از سرگیری پروازهای فرودگاه خرم آباد از امروز پنج شنبه اظهار داشت: طی امروز اولین پرواز تهران – خرم آباد و بلعکس در فرودگاه خرم آباد برقرار شد. […]

hava93-12-2

مدیر فرودگاه خرم آباد از برقراری پروازهای این فرودگاه از امروز پنج شنبه خبر داد.

غلامرضا بنی صدر در گفت‌وگو با مهر در سخنانی با اشاره به از سرگیری پروازهای فرودگاه خرم آباد از امروز پنج شنبه اظهار داشت: طی امروز اولین پرواز تهران – خرم آباد و بلعکس در فرودگاه خرم آباد برقرار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم آباد عنوان کرد: بعد از تکمیل این طرح زمینه برای برقراری دوباره پروازها در این فرودگاه فراهم شده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه سه شرکت هواپیمایی تابان، ماهان و آسمان در فرودگاه خرم آباد پرواز خواهند داشت گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که برنامه های پروازهای فرودگاه خرم آباد مانند قبل از اجرای طرح توسعه عملیاتی شود.

بنی صدر با تاکید بر اینکه به طور حتم روزانه ما در فرودگاه خرم آباد پرواز خواهیم داشت گفت: با توجه به تعطیلی فرودگاه طی چند وقت اخیر زمینه برای برقراری دوباره همه پروازها در این فرودگاه تا حدودی سخت بوده اما به طور حتم پیگیری های ما و همچنین مدیریت ارشد لرستان برای برقراری همه پروازهای گذشته در این فرودگاه است.