انتقاد بخشدار کوهنانی از سخنان امام جمعه ی این بخش

بخشدار کوهنانی گفت: قرار نیست هر کسی که تریبونی در اختیار داشته باشد به خود حق بدهد با هر ادبیاتی به انتقاد و تخریب دیگران بپردازد. به گزارش کشکان، جلسه بررسی طرح های هادی روستایی در روز یکشنبه مورخ۹۵/۸/۲۳ به ریاست یارمحمدی بخشدار و با حضور دهیاران بخش در سالن جلسات بخشداری برگزار شد. در […]

۶۳۵۴۴۱۹۷۲۹۰

بخشدار کوهنانی گفت: قرار نیست هر کسی که تریبونی در اختیار داشته باشد به خود حق بدهد با هر ادبیاتی به انتقاد و تخریب دیگران بپردازد.

به گزارش کشکان، جلسه بررسی طرح های هادی روستایی در روز یکشنبه مورخ۹۵/۸/۲۳ به ریاست یارمحمدی بخشدار و با حضور دهیاران بخش در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه بخشدار کوهنانی هدف از تشکیل جلسه را بررسی طرح های هادی روستایی عنوان نمود و ضمن اعلام خبر اخذ مجوز تاسیس تعداد هفت دهیاری جدید در سطح بخش، به تشریح نقش اجرای طرح های هادی در توسعه و عمران مناطق روستایی پرداخت و از دهیاران خواست آخرین وضعیت طرح های هادی مربوطه را بررسی و نتیجه را جهت پیگیری های بعدی به  این بخشداری اعلام نمایند.

بخشدار کوهنانی سپس ضمن اشاره به بخشی از اقدامات و عملکرد های دولت در شهرستان و بخش و تلاش های شبانه روزی استاندار توانمند و پر تلاش استان بیان داشت: متاسفانه در روزهای اخیر به بهانه ی جاری شدن سیل در مرکز استان، شاهد موضع گیری ها و اظهارنظرهای افرادی هستیم که مجموعه ی مدیریت استان را به شیوه ای نامتعارف به باد انتقاد و ناسزا گرفته اند.

ایشان با بیان اینکه قرار نیست هر کسی که تریبونی در اختیار گرفت به خود حق بدهد با هر ادبیاتی دیگران را تخریب نماید، عنوان نمود: انتظار می رود هر کسی به حوزه ی وظایف و گستره ی اختیارات خود آگاهی داشته باشد و اگر فرضاً اتفاقی در فلان نقطه افتاد، شایسته است به جای موضع گیری های شتابزده که هیچ مشکلی را حل نمی کند،ا جازه دهیم موضوع از طریق مراجع قانونی بررسی و چنانچه نیاز به تذکر و تلنگر هم باشد نباید ما دایه ی مهربان تر از مادر باشیم، چراکه احتمالاً دلسوزتر از ما کسانی هستند که اولویت موضع گیری و بیان مشکلات محل با آنان است، مگر اینکه علاقه داشته باشیم که در همه زمینه ها و حوزه ها اظهار نظر کنیم! بخشدار کوهنانی همچنین بیان داشت: در حالی که مدیریت ارشد و مجموعه ی مدیران استان در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بسیار پیگیر و کوشا هستند، روا نیست بجای قدردانی از زحمات ایشان، چشم خود را بر روی واقعیت ها ببندیم و فقط از زاویه دید خود قضایا را تحلیل کنیم.

یارمحمدی افزود: مردم انتظار دارند کسانی که بطور مستمر آنان را به داشتن سعه ی صدر و واقع بینی سفارش می کنند، خود نیز در عمل پایبند به این مباحث باشند. یارمحمدی با بیان این نکته که البته ممکن است عده ای نذر کرده باشند هیچگاه نقاط قوت و عملکردهای مثبت دولت را نبینند و الا ما که در جلسات عمومی و خصوصی و مناسبت های مختلف، اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان و بخش از جمله صرف اعتباراتی بالغ بر ۲۳۰میلیارد ریال در بحث توسعه و عمران و ایجاد و گسترش زیر ساخت هایی نظیر جاده و راه، گازرسانی، آب و برق، فضاهای آموزشی و بهداشتی، طرح های هادی روستایی و…. و همچنین اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد ریال در ذیل برنامه های اقتصاد مقاومتی را به اطلاع عموم مردم شریف، نخبگان و دلسوزان بخش رسانده ایم. بنابراین دلیلی ندارد انتقادات سریالی نامتعارف شاه بیت سخنرانی هایمان باشد. اگر چه با نزدیک تر شدن به انتخابات ریاست جمهوری آتی باید خودمان را برای اینگونه حرکات بیشتر آماده کنیم.