کنگره بزرگداشت آیت الله کاظمی در دلفان برگزار می شود

امام جمعه نورآباد، بزرگداشت علما را در معرفی الگوهای موفق برای نسل جوان موثر دانست و گفت: کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ فرج الله موموندی کاظمی در شهرستان دلفان برگزار می شود. به گزارش کشکان، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه دلفان، امروز (۱۵ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان، گفت: بزرگداشت […]

img09063748

امام جمعه نورآباد، بزرگداشت علما را در معرفی الگوهای موفق برای نسل جوان موثر دانست و گفت: کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ فرج الله موموندی کاظمی در شهرستان دلفان برگزار می شود.

به گزارش کشکان، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه دلفان، امروز (۱۵ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان، گفت: بزرگداشت مقام علما و فرهیختگان، می تواند در معرفی الگوهای موفق و توانمند به نسل جوان و نوجوان جامعه موثر باشد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای الگوسازی غربی برای نسل جوان، افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید باهوشیاری و با بهره گیری از توان برنامه ریزان توانمند برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به توطئه های دشمنان برای جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های دینی، افزود: تلاش برای جذب جوانان به مساجد و معرفی عالمان برجسته فقه به آنان از راه های مقابله با نقشه های دشمن است.

امام جمعه نورآباد، ابراز کرد: کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ فرج الله موموندی کاظمی، نیمه دوم آبان ماه در دلفان برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، ادامه داد: در این کنگره سخنرانان و پژوهشگران با ارائه سخنرانی و مقالاتی به معرفی عالمان برجسته شهرستان دلفان می پردازند.

امام جمعه نورآباد، با بیان اینکه شهرستان دلفان مهد تربیت بزرگان دینی بوده است، افزود: این همایش می تواند در معرفی بزرگان دینی این شهرستان به نسل جوان و نوجوان موثر بوده و گامی کوچک در تقدیر از علما و دانشمندان باشد.