به همت اسماعیل دوستی/ کمک های شهرداری تهران به کوهدشت رسید+ تصاویر

کمک های شهرداری تهران شامل ماشین آلات عمرانی به همت اسماعیل دوستی عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران و نظر مساعد شورای شهر و شهردار تهران به ارزش ۲ میلیارد تومان تحویل شهرداری کوهدشت گردید. به گزارش کشکان، در پی وقوع سیل سال ۹۴ در شهرستان های استان لرستان و ایلام که در شهر کوهدشت […]

bae27efc-8e38-48e4-9697-c6864c089a8b

کمک های شهرداری تهران شامل ماشین آلات عمرانی به همت اسماعیل دوستی عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران و نظر مساعد شورای شهر و شهردار تهران به ارزش ۲ میلیارد تومان تحویل شهرداری کوهدشت گردید.

به گزارش کشکان، در پی وقوع سیل سال ۹۴ در شهرستان های استان لرستان و ایلام که در شهر کوهدشت منجر به کشته شدن ۳نفر از شهروندان گردید، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران با ارائه طرح دو فوریتی کمک به مناطق سیل زده استان های لرستان(کوهدشت) و ایلام به مبلغ ۵ میلیارد تومان در جلسه ۲۰۳ شورای شهر تهران در تاریخ ۹۵/۸/۱۱موضوع با بررسی فوریت آن با ۱۸ رای موافق به تصویب رسید.

در ماده واحده این طرح دوفوریتی به شهرداری تهران اجازه داده شد تا مبلغ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/ ۵۰ریال اختصاص داده شود.

پس از تصویب آن با پیگیری های انجام شده از سوی آقای دوستی و اعزام کارشناسان شهرداری تهران جهت بررسی زیر ساخت ها و تاسیسات عمومی خسارات دیده مقرر گردید شهرداری تهران بجای پرداخت وجه نسبت به خریداری ماشین آلات راه سازی از طریق شرکت هپکو اقدام نماید  که اعتباری بیش از دو میلیارد تومان را به خرید وسایط اختصاص داده است.

اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از شهردار تهران آقای قالیباف، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران در تصویب این مهم، این امکانات را سرمایه ای عظیم برای شهرداری کوهدشت دانست و اظهار امیدواری کرد: شهرداری کوهدشت با بهره گیری از این امکانات بتواند در روند عمران و آبادانی شهر کوهدشت  اقدامات اساسی و زیر بنایی را به انجام برساند.

شایان ذکر است در ماده ۳ قرارداد منعقده ۳دستگاه تحویل فوری (دو دستگاه لودر و یک دستگاه بیل )یک دستگاه گریدر ظرف ۱۰ روز آینده و یک دستگاه بیل چرخ لاستیکی ظرف ۳ ماه آینده تحویل شهرداری کوهدشت خواهند شد.

دکتر ملکشاهی نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به اعضای شورای اسلامی شهر تهران و  دکتر قالیباف شهردار تهران از طرف مردم و شهروندان کوهدشتی از آنان و بخصوص اسماعیل دوستی تشکر و ابراز امتنان نمود.

save0007-1024x632

۶۰-۷۲۴x1024

۸۰-۱۰۲۴x576

۷۰

۵۰-۱۰۲۴x576

۱۳۳