کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در هرسین برگزار شد

  دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان هرسین، گارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را در مسجد حجت ابن الحسن عسکری (عج) این شهرستان با حضور بسیجیان پایگاه شهید چمران برگزار کرد. به گزارش لکنا به نقل از مهر، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور بسیجیان پایگاه شهید چمران شب سه شنبه در مسجد […]

image_etiad

 

دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان هرسین، گارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را در مسجد حجت ابن الحسن عسکری (عج) این شهرستان با حضور بسیجیان پایگاه شهید چمران برگزار کرد.

به گزارش لکنا به نقل از مهر، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور بسیجیان پایگاه شهید چمران شب سه شنبه در مسجد حجت ابن الحسن عسکری (عج) دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان هرسین،  برگزار شد.

در این برنامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، دعای روحبخش و پرفیض توسل قرائت شد.

در ادامه برنامه گارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، علیرضا محمدی آگاه سازی بسیجیان از عوارض سوء مصرف مواد مخدر را ضروری دانست و افزود: عده ای به اشتباه تصور می کنند که مصرف مواد مخدر صنعتی اعتیاد آور نیست اما این باور کاملا اشتباه است و اثرات غیر قابل جبران مصرف این مواد زندگی افراد را تهدید می کند.

مسئول دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان هرسین همچنین یادآور شد: ارزان و در دسترس بودن یکی از دلایل گرایش افراد به مصرف این مواد است.

در پایان این برنامه عوارض سوءمصرف مواد مخدر افراد مبتلا به اعتیاد با نمایش اسلاید و فیلم به تصویر کشیده شد.

سرهنگ نجفی: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق ملت مسلمان ایران با ولایت است

فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق ملت ایران با ولایت است.

سرهنگ محسن نجفی اظهار داشت: مردم قهرمان ایران در سی و چهارمین بهار پرشکوفه انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حماسه ای بیادماندنی و در خور شان و نام ایرانی آفریدند و عا شقانه و بابصیرت تمام ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفته و باردیگر باحضور در صحنه، آمریکا و ایادی خبیـثــش را از رسیدن به امیال منافقانه خود ناکام و مایوس گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: من به نوبه خود و به عنوان خادمی کوچک از تمام ملت نستوه و مبارز ایران اسلامی خاصه مردم مومن، متدین، ولایت مدار و شریف هرسین به‌واسطه حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نهایت تشکر و قدردانی را به‌عمل آورده و امید آن دارم که با اتکال به ذات اقدس الهی و توجهات امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) و تحت زعامت رهبردانشمند انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) قله های موفقیت، سعادت و بهروزی را بیش از پیش فتح نمایند و همواره شاهد ایرانی عزتمند و سربلند در تمامی عرصه ها باشیم.

وی تاکید کرد: ملت ایران دیگربار به دنیا ثابت کرد که درجهت تحقق آرمان های رفیع خود هرنوع سختی و مشکل را به جان می خرد و تا آخرین قطره خون از اهداف بلند انقلاب عزیزشان دفاع خواهد کرد و کوتاه نخواهد آمد و این حضور تجدید میثاق ملت ایران با ولایت است.

نجفی در ادامه تصریح کرد: تردیدی وجود ندارد که تجلی حضور مردم عزیز نشانه ثبات قدم در استمرار اهداف انقلاب و ادامه برنامه های نظام بوده و با این حضور گسترده به دنیا فهمانده اند که از اصول عدول نکرده و اهل معامله با آرمان‌های انقلاب نبوده و نیستند و فراز و فرودهای معیشتی نمی تواند آن‌ها را از انقلاب شکوهمند اسلامی جدا سازد.