فراخوان فرماندار کوهدشت برای ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵

جلسه فوق العاده شورای اداری شهرستان کوهدشت به ریاست مهندس فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و با حضور همه اعضای شورای اداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت برگزار گردید. فرماندار کوهدشت در این جلسه گفت: اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن بر کسی پوشیده نیست و باید کلیه امکانات و منابع بسیج گردند تا این […]

img_20161008_195214
جلسه فوق العاده شورای اداری شهرستان کوهدشت به ریاست مهندس فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و با حضور همه اعضای شورای اداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت برگزار گردید.
فرماندار کوهدشت در این جلسه گفت: اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن بر کسی پوشیده نیست و باید کلیه امکانات و منابع بسیج گردند تا این سرشماری به نحو مطلوبی صورت گیرد، برای صرفه جویی باید ترتیبی اتخاذ گردد که خانوار ها به صورت اینترنتی در سرشماری ثبت نام نمایند که این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، سرعت، دقت و کیفیت را به همراه دارد.
وی بیان داشت: در کوهدشت علی رغم پیگیری های زیادی که صورت گرفته استقبال کم رنگ بوده بنابراین جلسه فوق العاده شورای اداری امروز با حضور کلیه مدیران و بخشداران و شهرداران تابعه با محوریت ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ برگزار گردید.
فردی بیرانوند گفت: در هر صورت کلیه مدیران موظفند نسبت به ثبت نام اینترنتی کارکنان خود اقدام و نتیجه را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۸ مهرماه به فرمانداری ارائه نمایند.
وی افزود: آموزش و پرورش باید مدیران مدارس را مجدداً مکلف نماید نسبت به ثبت نام اینترنتی خانواده های دانش آموزان اقدام و کد رهگیری آنها را به فرمانداری ارائه نمایند.
فرماندار کوهدشت گفت: کمیته امداد و بهزیستی موظفند با توجه به فراوانی خانواده های تحت پوشش حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۱۸ مهرماه نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام و کد رهگیری را به فرمانداری ارسال نمایند.
وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان نسبت به ثبت نام اینترنتی تمامی پرسنل و زیر مجموعه خود اقدام و کد رهگیری افراد ثبت نام شده را به فرمانداری ارسال نمایند.
فردی بیرانوند گفت: اداره مخابرات موظف است از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام حداقل ۳ هزار خانوار اقدام و نتیجه را گزارش نماید.
وی ادامه داد: کلیه بخشداران موظفند نسبت به ثبت نام اینترنتی کلیه ساکنین بخش خود با محوریت آموزش و پرورش اقدام و کد رهگیری را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۸ مهرماه به فرمانداری ارسال نمایند.
فرماندار کوهدشت افزود: جهاد کشاورزی و مجموعه تحت امر اعم از امور عشایر، منابع طبیعی، تعاون روستایی و دامپزشکی موظفند نسبت به ثبت نام حداقل ۲ هزار خانوار اقدام و نتیجه را گزارش نمایند.
وی تصریح کرد: کلیه دهیاری ها موظفند نسبت به ثبت نام کلیه اهالی روستای تابع خود اقدام و حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۸ مهرماه نتیجه را به فرمانداری ارائه نمایند.
فردی بیرانوند در پایان گفت: به ادارات، دهیاری ها و شوراهای اسلامی که بیشترین ثبت نام اینترنتی را داشته باشند جوایزی اهدا خواهد شد.