با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دلفان: کارخانه تولید آسفالت دلفان به بهره‌برداری رسید

  طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دلفان کارخانه آسفالت و ماسه‌شویی روستای تنگ‌پری شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید. به گزارش لکنا به نقل از فارس، فرماندار دلفان عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از کارخانه تولید آسفالت دلفان ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم دلفان به خاطر شرکت در راهپیمایی 22 […]

n00005330-b

 

طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دلفان کارخانه آسفالت و ماسه‌شویی روستای تنگ‌پری شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لکنا به نقل از فارس، فرماندار دلفان عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از کارخانه تولید آسفالت دلفان ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم دلفان به خاطر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران به خصوص مردم دلفان روز گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند.

رضا دریکوند افزود: این مردم امسال نیز امتحان خود را با نمره بالا پشت سرگذاشتند و نشان دادند همچنان پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

لازم به ذکر است، برای احداث و راه‌اندازی این دو طرح 15 میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده که با بهره‌برداری از آن ها زمینه اشتغال بکار 15 نفر فراهم شده است.

به گفته فرماندار شهرستان دلفان، راه‌اندازی این دو طرح نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های عمرانی بخش راهسازی شهرستان دارد.