نکوداشت روز سالمند در سرای سالمندان حاج صدیق خرم آباد+ تصاویر

با حضورجمع کثیری از مدیران و فرهیختگان و خیرین ،در مرکز سالمندان حاج صدیق، واجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی توسط هنرمندان مطرح استان، روز سالمند را گرامی داشتند. به گزارش کشکان، به مناسبت ۱۰ مهرماه روز جهانی” سالمندان “جمع کثیری از مدیران بهزیستی، نخبگان و فرهیختگان و هنرمندان استان با حضور در سرای […]

با حضورجمع کثیری از مدیران و فرهیختگان و خیرین ،در مرکز سالمندان حاج صدیق، واجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی توسط هنرمندان مطرح استان، روز سالمند را گرامی داشتند.

به گزارش کشکان، به مناسبت ۱۰ مهرماه روز جهانی” سالمندان “جمع کثیری از مدیران بهزیستی، نخبگان و فرهیختگان و هنرمندان استان با حضور در سرای سالمندان حاج صدیق و اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی توسط هنرمندان مطرح استان ، لحظات شاد و مفرحی را رقم زدند.

” دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت روز سالمند که امسال با شعار ” نه علیه هر گونه تبعیض سنی” برگزار می شود گفت:سالمندان بعنوان در و گوهر گرانبهایی هستند که باید قدرآنها را بیشتر بدانیم و از تجربیات آنان در تمام زمینه ها بهره مند شویم.وی افزود ۸ درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل میدند که در چندسال آینده این آمار دو برابر خواهد شد.

بنایراین ما در بهزیستی بدنبال ارائه خدمات علمی و تخصصی به این قشرعزیز هستیم و از صدا و سیما و رسانه ها تقاضا داریم ما را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص پیامدهای سالمندی  در جامعه و درک این پدیده، مارا  یاری کنند.

خاطر نشان میشود ” سردار قنبری” فرماندهی و جمعی از معاونین انتظامی استان نیز در این مراسم حضور یافتند. و موجب خرسندی سالمندان حاضر شد.

شایان ذکر است در این آیین “علی امرایی”کارگردان و سید نوری موسوی ” ممه جو” گروه موسیقی آساره به سرپرستی حامد فیضیان ، گروه نمایشی خاله شاپرک و جمعی از هنرمندان به اجرای برنامه های شاد و مفرح پرداختند.که جمعی از سالمندان  به وجد آمده وبا رقص محلی  هنرمندان را همراهی کردند.

unnamedunnamed2

unnamed3