ستارگان کشتی ایران در لرستان روی تشک می‌روند

ستارگان کشتی ایران در جریان برگزاری مسابقات فصل اول لیگ برتر کشتی در لرستان روی تشک می روند. به گزارش کشکان به نقل از مهر، فصل اول لیگ برتر کشتی کشور در لرستان به زودی آغاز می شود تا ستارگان کشتی ایران در این مسابقات به رقابت بپردازند و کشتی گیران لرستانی بتوانند توانمندی های […]

۲۱۸۹۶۱۷

ستارگان کشتی ایران در جریان برگزاری مسابقات فصل اول لیگ برتر کشتی در لرستان روی تشک می روند.

به گزارش کشکان به نقل از مهر، فصل اول لیگ برتر کشتی کشور در لرستان به زودی آغاز می شود تا ستارگان کشتی ایران در این مسابقات به رقابت بپردازند و کشتی گیران لرستانی بتوانند توانمندی های خود را به حوزه کشتی کشور نشان داده و به جایگاه واقعی خود در این عرصه برسند.

حمید والی زاده رئیس هیئت کشتی استان لرستان شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کشتی به میزبانی لرستان و در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم آباد کلید می خورد، اظهار داشت: این مسابقات ۱۰ و ۱۱ شهریورماه در خرم آباد برگزار می شود.

هیئت کشتی لرستان به دنبال برگزاری پرشور لیگ برتر کشتی

وی با بیان اینکه روز سه شنبه وزن کشی کشتی گیران حاضر در مسابقات انجام می شود، تصریح کرد: تا امروز ۶ تیم کشتی آزاد و ۸ تیم کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات ثبتنام کرده اند.

رئیس هیئت کشتی استان لرستان افزود: احتمال اینکه به تعداد تیم های حاضر در مسابقات افزوده شود وجود دارد.

والی زاده با تاکید بر اینکه این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اسپانسری بیمه رازی کشور برگزار می شود، ادامه داد: هیئت کشتی استان برنامه ریزی های خود را در راستای برگزاری باانسجام و پرشور این دوره لیگ برتر کشتی در لرستان را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات نیازمند به همکاری شورای تامین استان دارد که در این رابطه مکاتبات لازم صورت گرفته اما تا کنون غیر از اداره کل ورزش و جوانان شاهد حمایت دیگر دستگاه های استان نبوده ایم، گفت: اگر مسئولین استان به برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی توجه نشان دهند و حمایت کنند قطعا در سالهای آینده نیز شاهد حضور شرکت بیمه رازی به عنوان اسپانسر مالی این مسابقات در استان خواهیم بود و این رویدادهای ورزشی که در معرفی استعدادهای کشتی لرستان موثر است تکرار خواهند شد.

شاهد استقبال خوب مردم از مسابقات کشتی خواهیم بود

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه استعدادهای بی نظیری در حوزه کشتی در لرستان وجود دارد، اظهار داشت: یکی از ارکان پیشرفت ورزشی موضوع اقتصاد است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در لرستان برای پیشرفت کشتی اسپانسر نداشته ایم، تصریح کرد: از سوی دیگر باید با برنامه ریزی و کار زیربنایی به دنبال شناسایی و معرفی استعدادهای کشتی در رده های سنی نونهالان باشیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی لرستان ادامه داد: برای پیشرفت کشتی استان باید ابزار و امکاناتی از جمله نیروی انسانی و کار مدیریتی و اقتصادی فراهم شود.

محمدی با اشاره به اینکه مردم در این روزهای اخیر درگیر مسابقات المپیک بوده اند و قطعا شاهد استقبال خوب آنان از مسابقات لیگ برتر خواهیم بود، افزود: چند ورزشکار در این مسابقات شرکت می کنند که اگر وزن شان در مسابقات المپیک وجود داشت می توانستند به این مسابقات بروند و همین امر کیفیت مسابقات لیگ برتر را ارتقاء داده است.

آمادگی کشتی گیران برای درخشش در مسابقات لیگ برتر

حسن رنگرز سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه حضور اسپانسر مالی در لرستان و تعیین ترکیبی از کشتی گیران که بتوانند شایسته لرستان باشند اتفاق مبارکی است، اظهار داشت: این مسابقات قطعا نقطه عطفی در سیر جهش کشتی لرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ماندگاری تیم شرکت کننده در این مسابقات برای آینده کشتی لرستان تابع شرایطی است که باید فراهم باشد، تصریح کرد: ماندن اسپانسر مالی و ادامه روند رویدادهای ورزشی در لرستان نیازمند به حمایت کلان مسئولان استان است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان با تاکید بر اینکه خدمت به لرستانی ها برای من افتخار است، افزود: امیدواریم شاهد برگزاری مسابقاتی پرشور و در عین حال به دور از مسائل حاشیه ای باشیم.
رنگرز با اشاره به آمادگی کشتی گیران برای حضور و درخشش در مسابقات ادامه داد: خوشبختانه مسابقات در زمان خوبی کلید می خود و در این فاصله زمانی مسابقات برون مرزی به حداقل می رسد و ورزشکاران با تمام توان خود می توانند در لیگ برتر خاضر شوند.

وی یادآور شد: ستارگان کشتی ایران در این مسابقات حضور دارند.