(بشنوید) پاسخ استاندار لرستان به منتقدان برنامه ی هفته ی فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران

استاندار لرستان گفت: هفته فرهنگی اقتصادی استان حداقل هزینه را در پی داشت. به گزارش کشکان، هوشنگ بازوند در جواب برخی منتقدین برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌و‌گوی تهران، افزود: هفته فرهنگی اقتصادی استان یک فرصت بی‌بدیل بود و ۵ تن از وزیران هر کدام ۵ ساعت برای این هفته وقت گذاشتند. […]

IMG_20160821_145922

استاندار لرستان گفت: هفته فرهنگی اقتصادی استان حداقل هزینه را در پی داشت.

به گزارش کشکان، هوشنگ بازوند در جواب برخی منتقدین برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌و‌گوی تهران، افزود: هفته فرهنگی اقتصادی استان یک فرصت بی‌بدیل بود و ۵ تن از وزیران هر کدام ۵ ساعت برای این هفته وقت گذاشتند.

وی اظهارکرد: وزیر ارشاد، وزیر کشور، وزیر صنعت و معدن و وزیر علوم برای این هفته فرهنگی اقتصادی استان وقت گذاشتند و از ۸۰ غرفه استان بازدید کردند که این فرصت را کی می‌توان به‌دست آورد.

استاندار تصریح کرد: ۸۰ تولیدکننده داخلی و بخش خصوصی مطالبات استان را به ۵ وزیر و حدود ۱۰ معاون وزیر منعکس کردند.

بازوند اضافه کرد: اینکه برخی می‌گویند هزینه بالای برده است اینطور نیست در حالی‌که سال گذشته استان کرمان این نمایشگاه را برگزار کرد ولی هزینه استان ما یک دهم استان کرمان نبوده است.

وی افزود: بیشترین هزینه این نمایشگاه را شهرداری تهران متقبل شده است و دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات خود و بخش خصوصی نیز این نمایشگاه را برپا کردند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اتفاقا حداقل قیمت و هزینه را این هفته در پی داشت، گفت: این تنگ نظری‌ها یکی از موانع موجود در استان است.

فایل صوتی سخنان مهندس بازوند در این خصوص را بشنوید: