استقبال مردم کوهدشت از کاروان خدام و پرچم رضوی/ نصب نشان خادمی امام رضا (ع) بر سینه پدر شهید مدافع حرم لرستانی

خادم حرم مطهر رضوی امروز با حضور در منزل شهید قدرت الله عبدیانی شهید مدافع حرم کوهدشتی نشان خادمی امام رضا (ع) را به پدر این شهید والامقام اعطا کردند. به گزارش کشکان، این روزها شهرستان‌های استان لرستان یکی پس از دیگری میزبان کاروانی از کوی دوست می‌شود، کاروانی که با وارد شدن به هر […]

۱۳۹۵۰۵۲۱۲۲۱۲۱۵۳۵۱۸۳۵۴۱۶۴

خادم حرم مطهر رضوی امروز با حضور در منزل شهید قدرت الله عبدیانی شهید مدافع حرم کوهدشتی نشان خادمی امام رضا (ع) را به پدر این شهید والامقام اعطا کردند.

به گزارش کشکان، این روزها شهرستان‌های استان لرستان یکی پس از دیگری میزبان کاروانی از کوی دوست می‌شود، کاروانی که با وارد شدن به هر شهر و دیاری دل‌های دلدادگان را راهی حرم مطهر ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌کند.

سجاد دولتشاهی مسئول رسانه‌ای کاروان زیر سایه خورشید در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در طول مدت حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان لرستان و به مدد امام رضا (ع) برنامه‌های متعدد و اثرگذاری در روستاها و شهرستان‌های استان برگزار شد که جای داشت مسئولان نیز همپای این حرکت مردمی حضور و همکاری پررنگ‌تری داشته باشند.

وی به برنامه‌های امروز کاروان خادم حرم رضوی در استان اشاره کرد و افزود: صبح امروز خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک حرم ثامن ائمه از ندامتگاه مرکزی شهرستان خرم‌آباد بازدید کردند و در این ندامتگاه مورد استقبال قابل‌توجهی از سوی زندانیان قرار گرفتند.

مسئول رسانه‌ای کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد: خادم حرم مطهر امام رضا (ع) پس از بازدید از ندامتگاه مرکزی شهرستان خرم‌آباد در زندان پارسیلون و کانون اصلاح تربیت نوجوانان حضور یافتند و زندانیان با شور خاصی از بیرق حرم رضوی استقبال کردند.

وی به حضور کاروان خورشید هشتم در خانه سالمندان صدیق هم خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: امروز سرای سالمندان صدیق در شهر خرم‌آباد با ورود کاروان خدام رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) صفای دیگری گرفت و خدام هدایایی متبرک آستان مقدس رضوی رابین سالمندان توزیع کردند.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد مدنی شهر خرم‌آباد و برگزاری مراسم جشن و تبرک مردم محله به پرچم حرم رضوی از دیگر برنامه‌های امروز کاروان زیر سایه خورشید در استان بود.

وی اظهار داشت: غبار رویی گلزار مطهر شهدای شهر خرم‌آباد نیز برنامه روز پنجم کاروان زیر سایه خورشید بود که با حضور غلامان درگاه امام مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی‌الرضا انجام شد.

عصر روز پنجم کاروان زیر سایه خورشید میزبان مردم ولایتمدار کوهدشت بود که استقبال پرشور و شعوری از کاروان صورت گرفت به‌گونه‌ای که خدام حرم رضوی با چشمانی پر از اشک به بنده گفتند ما از این حضور واقعاً کم آورده‌ایم.

IMG_20160812_014003

وی عنوان کرد: خدام حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم شهرستان کوهدشت، شهید قدرت الله عبدیانی نشان خادمی امام رضا (ع) را به قلب داغدار پدر این شهید نصب کردند.

دولتشاهی بیان کرد: امروز خدام حرم مطهر علی ابن موسی‌الرضا (ع) همراه با پرچم متبرک حرم رضوی به‌طور سرزده در محله  محروم شهرستان کوهدشت حضور یافته و مردم این منطقه با استقبال از بیرق سبز رضوی عشق وادارات خود به خاندان اهل‌بیت (ع) نشان دادند.

وی گفت: کاروان زیر سایه خورشید روز جمعه پس از دعای ندبه در خرم‌آباد راهی شهرستان سلسله می‌شود که در این شهرستان نیز با حضور سبز خدام رضوی استقبال عمومی، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهید و جشن عمومی برگزار می‌شود.

مسئول رسانه‌ای کاروان زیر سایه خورشید اظهارداشت: کاروان زیر سایه خورشید بیست و سوم مرداد مهمان مردم شهرستان بروجرد است و در این شهرستان نیز خادم حرم رضوی در صبحگاه سپاه، بیمارستان، زندان، سرای سالمندان، منزل خانواده شهید و جشن عمومی برنامه‌های کاروان را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه آخرین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در لرستان است افزود: این کاروان در روز پایانی در بیمارستان شهید رحیمی، بیمارستان عشایر، منزل شهید زنده و شهید مدافع حرم، جشن گلریزان و جشن اصلی حضور خواهد یافت.

 

عکس: علی رستمی/ کشکان