افتتاح بخشی از ۴ خطه خرم‌آباد-نورآباد با حضور وزیر راه و شهرسازی/ افتتاح ۱۸ کیلومتر از باند دوم محور خرم‌آباد- کوهدشت با حضور معاون وزیر راه

وزیر راه و شهرسازی یک قطعه از محور چهار خطه خرم آباد- نورآباد را افتتاح کرد. به گزارش کشکان، با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولان لرستان یک قطعه از باند دوم محور خرم‌آباد – نورآباد به طول ۱۴ کیلومتر افتتاح شد. طول محور خرم آباد به نورآباد […]

IMG_20160804_173612

وزیر راه و شهرسازی یک قطعه از محور چهار خطه خرم آباد- نورآباد را افتتاح کرد.

به گزارش کشکان، با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولان لرستان یک قطعه از باند دوم محور خرم‌آباد – نورآباد به طول ۱۴ کیلومتر افتتاح شد.

طول محور خرم آباد به نورآباد مرکز شهرستان دلفان ۸۵ کیلومتر است.

همزمان با این افتتاح، ۱۸ کیلومتر از باند دوم محور خرم‌آباد- کوهدشت در قطعه بلوران و ۴۰ کیلومتر راه روستایی با حضور معاونان وزیر در لرستان به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح ها در مجموع ۷۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تقریباً همه ورودی‌ها به مرکز لرستان وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، عباس آخوندی در مراسم افتتاح ۱۴ کیلومتر از چهارخطه محور خرم‎آباد به نورآباد بیان کرد: امروز توجه خوبی به خطوط مواصلاتی جاده‌ای، ریلی و هوایی استان می‌شود.

وی اضافه کرد: در بدو ورود از پروژه توسعه باند فرودگاه خرم‌آباد دیدن کردیم که ۴۰۰ متر به باند اضافه می‌شود و امکان فرود هواپیما با برد بلند فراهم خواهد شد.

آخوندی ادامه داد: در محورهای مختلفی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به طور مجموع در حوزه توسعه جاده‌ای هزینه کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بخش دیگری از این آیین به صورت همزمان در کوهدشت به طول ۱۸ کیلومتر و نورآباد ۱۴ کیلومتر است که افتتاح می‌شوند تقریباً تمام ورودی‌های شهر خرم‌آباد وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند.

وی گفت: امروز جاده‌سازی نورآباد به کرمانشاه و تونل بروجرد به الشتر را نیز در دستورکار داریم که با شدت هر چه بیشتری در حال پیگیری هستند.

آخوندی بیان کرد: از سمت جنوب غرب استان نیز پروژه جاده‌سازی پلدختر به آبدانان در حال انجام است که تونلی برای آن در دست اجرا داریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۴۰ کیلومتر جاده روستایی امروز افتتاح می‌شود، افزود: همچنین اجرایی شدن جاده‌های جدیدی را نیز آغاز کرده‌ایم.

وی گفت: هماهنگی خوبی بین دولت و نمایندگان مجلس وجود دارد که امیدواریم در راستای توسعه هر چه بیشتر از این وحدت رویه استفاده کنیم و گامی در جهت این مهم برداریم.