دیدار و گفتگوی استاندار لرستان با رئیس جمهور با محوریت رونق اشتغال و تولید در استان

ملاقات استانداران توسط رییس جمهور/ استاندار لرستان، اولین استاندار دکتر روحانی ریاست جمهور از امروز پنجم مردادماه استانداران کشور را ملاقات کرده و در جریان آخرین وضعیت استان ها در بخش ها و موضوعات مختلف از زبان استانداران قرار می گیرد. در این بین مهندس بازوند استاندار لرستان به عنوان اولین استاندار انتخاب شده و […]

IMG_20160726_153952

ملاقات استانداران توسط رییس جمهور/ استاندار لرستان، اولین استاندار

دکتر روحانی ریاست جمهور از امروز پنجم مردادماه استانداران کشور را ملاقات کرده و در جریان آخرین وضعیت استان ها در بخش ها و موضوعات مختلف از زبان استانداران قرار می گیرد.

در این بین مهندس بازوند استاندار لرستان به عنوان اولین استاندار انتخاب شده و صبح پنجم مرداد در دیدار دکتر روحانی آخرین گزارش های اوضاع استان را در چند بخش شامل وضعیت موجود و پیش روی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی و تازه ترین گزارش ظرفیت ها و داشته ها همراه با دستاوردها و اهم اقدامات دولت تدبیر و امید در لرستان و سیمای اجرایی اقتصاد مقاومتی با رویکرد استان الگو در این موضوع و ارایه مهم ترین چالش ها و آسیب ها و مشگلات موجود و فراروی استان و درنهایت چند در خواست مهم از ریاست جمهور را تقدیم ایشان کرد.

IMG_20160726_175150

رونق اشتغال و تولید، رویکرد اصلی سخنان استاندار لرستان در دیدار رییس جمهور
به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس بازوند در دیدار اختصاصی با رییس جمهور که بیش از یک ساعت و بیست دقیقه به طول انجامید موضوعات متنوع در بخش های مختلف ارایه کرد که رویکرد جاری در تمام بخش ها رونق اشتغال و تولید بود.
مهندس بازوند در تشریح این موضوعات تاکید کرد:
تامین تسهیلات ارزان قیمت برای واحدها ی تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، کمک به اعتبارات اجرای برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی، پرداخت تسهیلات کم بهره به جوانان مخصوصاً تسهیلات ازدواج، تعیین تکلیف نهایی حریم قلعه فلک الافلاک، پرداخت طلب کشاورزان گندم کار، تعیین تکلیف مصوبات سفر رییس جمهور به استان، اجرای موضوع ماده ۲۷ (واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی) و ارایه سیمای کلی استان از جمله مواردی بود که خدمت ریاست محترم جمهور ارایه شد که ایشان نیز با درایت و تامل لازم پاسخ گوی این مطالب و خواسته ها بودند.
مهندس بازوند خروجی این دیدار را در حل مشکلات و برداشتن برخی چالش های مهم بسیار اثرگذار توصیف کردند و افزودند: به فضل پروردگار متعال در روزهای آینده نتایج ملموس این مطالب را در استان شاهد خواهیم بود.