تعرفه برق گرمسیری حق طبیعی مردم پلدختر

مجتبی پسند: در حالی که طی هفته های اخیر شدت گرمای پلدختر بی سابقه بوده است و روزهای زیادی را با دمای بالای ۴۷ درجه سانتیگراد سپری کرده ایم، مصرف برق ، مردم را با قبض های چند صد هزاری مواجه کرده است. شدت گرما به حدی رسیده است که باعث شده زندگی روزمره مردم […]

index-3

مجتبی پسند: در حالی که طی هفته های اخیر شدت گرمای پلدختر بی سابقه بوده است و روزهای زیادی را با دمای بالای ۴۷ درجه سانتیگراد سپری کرده ایم، مصرف برق ، مردم را با قبض های چند صد هزاری مواجه کرده است.
شدت گرما به حدی رسیده است که باعث شده زندگی روزمره مردم با مشکلات عدیده ای روبرو شود،به طوری که بیشتر شهروندان ترجیح میدهند برای در امان ماندن از گرما در خانه های خود بمانند که این خانه ماندن برای این مردم هزینه گزافی در پی داشته است .
با توجه به بالا رفتن دمای شهرستان پلدختر،مردم این منطقه مجبور به استفاده از وسایل سرمایشی نظیر کولر گازی هستند که میزان مصرف انرژی برق را به شدت بالا میبرد و در نتیجه مردم ناگزیر به پرداخت قبوض برق با تعرفه بالا می باشند.صدور قبض سنگین و سرسام آور برای مردم منطقه ، ناتواتی آنها را در پرداخت قبوض برق را در پی دارد و این در حالیست که بسیاری از شهرهای همجوار که هوای آنها نهایتا یک الی دو درجه از پلدختر گرم تر میباشد،مطابق با تعرفه مناطق گرمسیری هزینه بهای برق را میپردازند.

باید پذیرفت که بهره مندی مردم شهرستان پلدختر و معمولان از تعرفه برق گرمسیری حق طبیعی آنهاست که در برخورداری از آن تا امسال کم لطفی شده است و سالها پیش تر مردم فهیم پلدختر مستحق چنین خدمتی از طرف دولت بوده اند و انتظار میرود نماینده محترم مردم شریف پلدختر و معمولان از هرگونه پیگیری در این زمینه تا حصول نتیجه مورد پسند مردم پلدختر و معمولان کوتاهی نکنند.