مردم باید بدانند که مطابق قانون رئیس جمهور و هیات دولت، استانداران، مدیران و نمایندگان مجلس چه مقداری حقوق دریافت می‌کنند

نماینده مردم خرم آباد با انتقاد از دریافت های غیرمتعارف گفت: مردم بدانند که بر طبق قانون رئیس جمهور و هیات دولت، استانداران، مدیران و نمایندگان مجلس چه مقداری حقوق دریافت می‌کنند. محمدرضا ملکشاهی راد در خصوص اینکه برخورد دولت با مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند، اظهار داشت: مردم نگران مسائل مالی […]

۲۰۱۶۰۶۱۰۱۵۱۷۰۹۱۵۶۰_Orig

نماینده مردم خرم آباد با انتقاد از دریافت های غیرمتعارف گفت: مردم بدانند که بر طبق قانون رئیس جمهور و هیات دولت، استانداران، مدیران و نمایندگان مجلس چه مقداری حقوق دریافت می‌کنند.

محمدرضا ملکشاهی راد در خصوص اینکه برخورد دولت با مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند، اظهار داشت: مردم نگران مسائل مالی مدیران مانند رانت خواری‌ها، اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی هستند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از مردم در تامین مخارج زندگی خود با مشکلات زیادی برخورد دارند وقتی با حقوق‌های نجومی روبه رو می‌شوند، ابراز انزجار می‌کنند، بیان کرد: این موضوعات بر بی اعتمادی بین مردم و مسئولان می افزاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم مدیرانی که چنین حقوق هایی دریافت می‌کنند ، معتمد خود نمی دانند و نگران هستند که خزانه دولت و بیت‌المال در اختیار این گونه افراد قرار گیرد و هر طور که بخواهند از آن سوء استفاده را ببرند، متذکر شد: مجلس باید قاطعانه به این موضوع ورود کند و قوانینی را در حوزه حقوق و مزایا وضع کند تا شفاف سازی انجام گیرد.

ملکشاهی راد ادامه داد: با وجود رسانه ها باید مردم بدانند که بر طبق قانون رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور، وزرا، استانداران، مدیران و نمایندگان مجلس چه مقداری حقوق دریافت می‌کنند.

وی افزود: کسانیکه در حال حاضر حقوق های نجومی را دریافت کرده اند باید با برخورد شدید دولت روبه‌رو شوند، همچنین سازمان بازرسی کل کشور و همچنین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای اینکه بدانند در جاهای دیگری نیز حقوق های نجومی پرداخت شده یا نه، نیز ورود پیدا کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ثروت مسئولان باید مورد ارزیابی قرار گیرد چون ثروت برخی مسئولان نیز بادآورده است و باید مورد بازرسی قرار گیرد. مسئولانی که ثروت‌های چند صد میلیاردی دارند باید مشخص شود که از کجا این مقدار ثروت را به دست آورده‌اند.

ملکشاهی راد با بیان اینکه با همه افرادی که زمینه حقوق‌های نجومی تاثیرگذار بوده‌اند باید برخورد شود، اظهار داشت: در این زمینه اگر افرادی که بر خلاف قانون مبالغی را برداشت کرده‌اند، در دادگاه های بدوی باید اخراج، انفصال و مورد برخورد قانونی قرار گیرند.

وی افزود: قوه قضائیه و مدعی العموم باید به این موضوع ورود پیدا کند و در محاکم قضائی آن‌ها را مورد بازجویی قرار دهند.

نماینده مردم خرم‌آباد گفت: نباید بگذاریم این فضا تبدیل به فضایی سیاسی شود و یک عده‌ای نیز انتقام جویی کنند، بلکه باید با جرائم این موضوع برخورد قاطعانه انجام گیرد.

مرجع: خانه ملت