کوهدشت تنها شهرستان فاقد پایانه مسافربری است/ این وضعیت زیبنده ی مردم نیست

نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: کوهدشت تنها شهرستانی است که فاقد پایانه مسافربری می باشد . در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان کوهدشت، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان و شهردار کوهدشت مشکلات پایانه های مسافربری کوهدشت بررسی شد. به گزارش خبرنگار کشکان، فردی بیرانوند ضمن اشاره به پراکندگی پایانه […]

نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: کوهدشت تنها شهرستانی است که فاقد پایانه مسافربری می باشد .
در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان کوهدشت، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان و شهردار کوهدشت مشکلات پایانه های مسافربری کوهدشت بررسی شد.
به گزارش خبرنگار کشکان، فردی بیرانوند ضمن اشاره به پراکندگی پایانه های مسافربری شهرستان و عدم مکان یابی درست در احداث ترمینال مرکزی شهرستان گفت: کوهدشت تنها شهرستانی است که فاقد ترمینال مسافربری است و همین امر نیز باعث به وجود آمدن نارضایتی در بین همشهریان عزیز گردیده است.
وی افزود: پیگیری هایی صورت گرفته تا با استفاده از بخش خصوصی در مورد احداث ترمینال برای کوهدشت اقدامات لازم صورت گیرد.

بیرانوند تصریح کرد: زیبنده مردم فهیم کوهدشت نیست که به صورت غیر استاندارد و با حداقل امکانات به داخل و یا خارج از استان تردد داشته باشند.
فرماندار کوهدشت با اشاره به موافقت مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان با همکاری بخش خصوصی در خصوص احداث ترمینال مسافربری گفت: فرصت را مغتنم شمرده و از تمام کسانی که قدرت سرمایه گذاری در این خصوص را دارند دعوت می کنم با توجه به همکاری ادارات ذی ربط در این زمینه به صورت مشارکتی و یا انفرادی در احداث ترمینال اقدام نمایند و مطمئن باشند از سوی مسئولین مورد حمایت قرار می گیرند.

IMG_20160704_201912

IMG_20160704_201903

IMG_20160704_201921