کوهنانی شایستگی و پتانسیل لازم برای تبدیل به شهرستان را دارد

ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس دهم و رئیس کمسیون قضایی مجلس با امام جمعه بخش کوهنانی دیدار کرد. به گزارش خبرنگار کشکان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین آروانی ضمن تبریک انتخاب ایشان به عنوان رئیس کمسیون قضایی ضمن اشاره به سابقه و پتانسیل های متعدد کوهنانی از وجود محرومیت شدید و […]

index

ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس دهم و رئیس کمسیون قضایی مجلس با امام جمعه بخش کوهنانی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار کشکان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین آروانی ضمن تبریک انتخاب ایشان به عنوان رئیس کمسیون قضایی ضمن اشاره به سابقه و پتانسیل های متعدد کوهنانی از وجود محرومیت شدید و مشکلات این منطقه انتقاد کرد و خواستار پیگیری جهت ارتقاء سیاسی این بخش به شهرستان شد.

ایشان عمل نکردن مسئولین به وعده ها و مصوبات جلسات را عامل یأس و ناامیدی و بی اعتمادی دانست و خواستار عملی شدن مصوبات سفر استاندار و مدیران استانی به این بخش شد.

وی بی کاری و بی درآمدی را عاملی برای ناهنجاری ها و ناامیدی مردم دانست و ضمن تشکر از پیگیری های نماینده شهرستان خواستار توجه بیشتر به این بخش شد.

در ادامه الهیار ملکشاهی با اشاره به شروع کار مجلس به وظایف نمایندگی و نقش جایگاه آن اشاره و ضمن ارائه گزارشی از پیگیری های ایشان در رفع مشکلات نسبت به موارد مطرح شده قول پیگیری بیشتر را داد.

ایشان همچنین گفت: کوهنانی شایستگی و ظرفیت و پتانسیل لازم برای ارتقاء سیاسی را دارد. الان با پایان یافتن رقابت های انتخاباتی ما تمام تلاش خود را در این زمینه و محرومیت زدایی از این بخش به کار خواهیم بست.

ایشان همچنین از وجود بداخلاقی های سیاسی در ایام انتخابات و بعد از آن انتقاد و خواستار حاکمیت اخلاق بیشتر در رقابت های سیاسی شد.