جدال نماینده بروجرد و فرماندار برسر یک دیدار

عصر شنبه عباس گودرزی از رسانه ها دعوت کرد تا در خصوص مصوبات سفر استاندار و مدیران ارشد استان به بروجرد، اطلاع رسانی کند. نماینده بروجرد که با تیم همیشگی و محدودش به این نشست خبری آمده بود سفر استاندار را پربار ارزیابی کرد و گفت : ١۴ مصوبه ارزشمند حاصل این سفر بود که […]

۵۹
عصر شنبه عباس گودرزی از رسانه ها دعوت کرد تا در خصوص مصوبات سفر استاندار و مدیران ارشد استان به بروجرد، اطلاع رسانی کند.

نماینده بروجرد که با تیم همیشگی و محدودش به این نشست خبری آمده بود سفر استاندار را پربار ارزیابی کرد و گفت : ١۴ مصوبه ارزشمند حاصل این سفر بود که باید در حوزه بهداشت و درمان ، راه و شهرسازی، گردشگری و یادمان شهدای گمنام اشترینان اجرایی شود.

او علاوه بر تشریح اقدامات لازم برای پیگیری و عملیاتی شدن این مصوبات ، گریزی هم به حواشی این سفر زد و به شدت از فرماندار بروجرد انتقاد کرد.

گودرزی گفت : از تمام مدیرانی که در اجرای برنامه‌های امروز من را یاری کردند تشکر می کنم اما بهتر است برخی از مسئولین در حوزه فعالیت خود با احساس مسئولیت بیشتری حرکت کنند، نه مثل آقای فرماندار که در وسط برنامه پای خود را در یک کفش می‌کند که باید به دیدار امام جمعه برویم.

نماینده بروجرد ادامه داد : البته بنده به احترام جایگاه امام جمعه و برای جلوگیری از مخدوش شدن حرمت ایشان قبول کردم، اما واقعا شان ایشان اقتضا می‌کند که در همه جزئیات ورود کنند؟ من نمی دانم چرا وقتی پروژه هایی نظیر تعریض جاده کپرگه و ونایی در دستور برنامه امروز قرار داشت، باید با اصرار عجیب آقای پورقاسمیان به دیدار امام جمعه برویم.

عباس گودرزی تصریح کرد :‌ به نظر من بهتر است امام جمعه محترم، اولویت اول خود را پرداختن به مسائل فرهنگی شهر از جمله مساجد، هیئات، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌هایی قرار دهند که نیاز مبرم به حمایت ایشان دارند.

وی به حفظ حرمت نماینده مجلس اشاره و عنوان کرد: بر سر دفاع از حقوق مردم و مصالح انقلاب و بیعتی که با مردم داشته‌ام با هیچ احدی مماشات نخواهم کرد، البته احترام همه محفوظ است و بنده خدمتگزاری بیش نیستم اما بهتر است برخی از جمله فرماندار مراقب رفتار و حدودشان باشند.

گودرزی در پایان این نشست تاکید کرد که باید فرهنگ تملق و چاپلوسی در بین مسئولان این شهرستان از بین برود.

گفتنی است که درگیری لفظی شدید عباس گودرزی و فرماندار بروجرد از حاشیه های مهم سفر امروز استاندار بود.