با پیگیری ویژه کشکان/ عیادت استاندار لرستان از سعید میرزایی/ کمک به درمان رایگان و پرداخت کامل خسارات

مهندس بازوند دوشنبه ۷ تیر ساعت ۱۲ در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد حضور پیدا کرد و به عیادت سعید میرزایی جوان کوهدشتی که در جریان کمک کردن داوطلبانه در مهار آتش سوزی مزارع کشاورزی شهرستات کوهدشت دچار سوختگی شده بود رفت. آتش سوزی در مزارع روستای تنگ قلعه که توسط کشاورزان برای از بین […]

مهندس بازوند دوشنبه ۷ تیر ساعت ۱۲ در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد حضور پیدا کرد و به عیادت سعید میرزایی جوان کوهدشتی که در جریان کمک کردن داوطلبانه در مهار آتش سوزی مزارع کشاورزی شهرستات کوهدشت دچار سوختگی شده بود رفت.

آتش سوزی در مزارع روستای تنگ قلعه که توسط کشاورزان برای از بین بردن کاه و کلش مزارع و آماده کردن زمین برای انجام کشت بعدی صورت گرفته بود، به علت سهل انگاری آتش به سایر نقاط کشیده شد و مهار آتش برای روستاییان مشکل گردید که بلافاصله با درخواست کمک اهالی از نیروهای منابع طبیعی و فرمانداری شهرستان و اعزام نیروهای اطفا حریق نسبت به اطفا حریق اقدام شد.

سعید میرزایی نیز که بصورت داوطلبانه برای خاموش کردن آتش به محل رفته رفته بود بعلت وزش باد و هجوم آتش به سمت وی در معرض هجوم شعله های آتش قرار گرفت و دچار سوختگی از نوع سطحی و درجه دو شد.

استاندار لرستان پس از اطلاع از موضوع، در حاشیه جلسه ی شورای اداری استان ضمن برقراری تماس با مدیر سایت کشکان در جریان جزئیات امر قرار گرفته و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و آریایی مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان را مسئول رسیدگی فوری به وضعیت این جوان نمود.

در این میان مدیریت پایگاه خبری کشکان از زحمات و پیگیری های ویژه جناب صیدعلی کورانی فر در حل مشکلات سعید میرزایی تشکر می نماید.

IMG_20160627_170554

IMG_20160627_170421

IMG_20160627_170502

خبر و عکس: ایمان بیرانوند