دیدار کارکنان دادگستری کوهدشت با امام جمعه ی این شهرستان و غبارروبی مزار شهدای گمنام+ تصاویر

رئیس دادگستری کوهدشت از کشف بیش از ۱۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد. به گزارش کشکان، فردین عسکرزاده ظهر دوشنبه در دیدار کارکنان دستگاه قضا کوهدشت با امام جمعه این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه بالابردن ضریب امنیت پایدار، برخورد با فروشندگان مواد مخدر، کاهش اطاله دادرسی، تکریم […]

رئیس دادگستری کوهدشت از کشف بیش از ۱۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش کشکان، فردین عسکرزاده ظهر دوشنبه در دیدار کارکنان دستگاه قضا کوهدشت با امام جمعه این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه بالابردن ضریب امنیت پایدار، برخورد با فروشندگان مواد مخدر، کاهش اطاله دادرسی، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از وقوع جرم از جمله برنامه های مورد تاکید دادگستری کوهدشت بوده است.

وی گفت: اختلافات خانوادگی از مهم ترین مشکلات و موارد موجود در کوهدشت بوده که ریشه در بیکاری، وضعیت بدمعیشتی، مواد مخدر و اختلافات ملکی دارند.

رئیس دادگستری کوهدشت  بیان داشت: طی سال گذشته در کوهدشت ۱۶۲ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته ایم که در این رابطه اشد مجازات برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

عسکرزاده گفت: با وجود مشکلات بیکاری و عدم وجود اشتغال جوانان درکوهدشت، با هوشیاری مردم و تلاش دستگاه امنیتی و قضایی، این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به وجود مراکز بی شمار عرضه قلیان در کوهدشت، اظهار داشت: هیچ گونه مجوزی به مراکز عرضه قلیان داده نشده و این مراکز علاوه بر به وجود آوردن مشکلات بهداشتی، مکان وقوع بسیاری از جرایم هستند.

کارکنان دستگاه قضا در شهرستان کوهدشت پس از دیدار با امام جمعه ی این شهرستان به همراه ایشان و بیرانوند فرماندار کوهدشت، در گلزار شهدای گمنام شهرستان کوهدشت حضور یافته و به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کردند.

_MG_0397

_MG_0410

_MG_0392 _MG_0393 _MG_0396 _MG_0399 _MG_0406 _MG_0408 _MG_0409 _MG_0425تصاویر-غبار-روبی-مزار-شهدای-گمنام-کوهدشت-۵-۷۶۸x517

تصاویر-غبار-روبی-مزار-شهدای-گمنام-کوهدشت-۶-۷۶۸x508

تصاویر-غبار-روبی-مزار-شهدای-گمنام-کوهدشت-۱۰-۷۶۸x510

مرجع: مهر

عکس: علی رستمی/ کشکان- حمید آدمی/ کانون سبحان