مدیرکل جدید راه و شهرسازی لرستان معرفی شد

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور علی علیخانی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی لرستان معرفی شد. به گزارش کشکان، پیش از ظهر امروز با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، هوشنگ بازوند […]

photo_2008-07-04_01-31-51+(1)

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور علی علیخانی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی لرستان معرفی شد.

به گزارش کشکان، پیش از ظهر امروز با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استان لرستان در این مراسم گفت: مقوله حمل و نقل در توسعه پایدار کشور، نقش بی‌بدیلی داشته است. از این رو توجه به حمل و نقل می‌تواند در توسعه پایدار هر جامعه تأثیرگذار باشد.

محمد اصلانی اظهار داشت: اولین پدیده‌ای که گردشگر به آن توجه می‌کند بحث حمل و نقل است. از این رو حمل و نقل در بخش‌های هوایی،‌جاده‌ای و زمینی، دریایی و… می‌تواند در بخش اقتصادی تأثیرگذار باشد.

این مسئول یادآور شد:‌ امروز شاهد توسعه حمل و نقل در بخش‌های مختلف از جمله‌ آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، توسعه فرودگاه‌‌ و… در استان لرستان هستیم که با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه مدیریت ارشد استان و قرارگاه خاتم در حال انجام است.

بر اساس این گزارش مدیرکل پیشین راه وشهرسازی استان لرستان و مدیرکل جدید راه و شهرسازی این استان گزارش‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات شهرام ملکی مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان لرستان تقدیر و علی علیخانی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان لرستان معرفی شد.

مرجع: فارس