مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به کردستان رفت/ مدیر قزوینی سکان راه و شهرسازی استان را تحویل می‌گیرد

شهرام ملکی مدیر کل فعلی راه و شهرسازی لرستان در تغییر و تحولی جدید لرستان را ترک و به کردستان خواهد رفت. به گزارش کشکان، با تصمیم وزارت راه و شهر سازی، شهرام ملکی که از دولت قبل تاکنون سکان راه و شهرسازی لرستان را عهده دار بود پیش از ظهر چهارشنبه در آیینی به […]

۱۴۶۴۶۰۸۱۱۹

شهرام ملکی مدیر کل فعلی راه و شهرسازی لرستان در تغییر و تحولی جدید لرستان را ترک و به کردستان خواهد رفت.

به گزارش کشکان، با تصمیم وزارت راه و شهر سازی، شهرام ملکی که از دولت قبل تاکنون سکان راه و شهرسازی لرستان را عهده دار بود پیش از ظهر چهارشنبه در آیینی به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی کردستان معارفه می شود.

با این اوصاف باید منتظر ماند که پروژه‌های عظیم در حال اجرای راه و شهرسازی لرستان به چه سرنوشتی دچار خواهند شد. با توجه بدهی های میلیاردی اداره راه و شهرسازی لرستان به پیمانکاران، دولت چه برنامه ای برای پرداخت آن‌ها ارائه خواهد کرد.

حامد مانی فر مدیر کل راه و شهرسازی قزوین نیز به عنوان مدیر جدید این اداره کل در لرستان منصوب خواهد شد.

خبرگزاری مهر در خصوص سوابق مدیریتی مانی فر عنوان کرده است که وی متولد سال ۱۳۴۷ شهر قزوین است دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت ایران است که عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت ایران از سال ۷۰ تا ۷۳، عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سال ۷۶ تاکنون، معاون شهرسازی و معماری سازمان مسکن و شهرسازی قزوین.مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان، اولین نایب رییس سومین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به مدت چهار سال و نیم، رئیس کمیته آموزش وزرات مسکن و شهرسازی در استان قزوین را در پرونده کاری خود دارد.

مانی فر همچنین کارشناس رسمی دادگستری در رشته معماری و دکوراسیون داخلی، کارشناس رسمی ماده ۲۷ سازمان نظام مهندسی، عضو هیات مدیره سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، عضو و نماینده استاندار در شورای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، دبیر و عضو هیئت علمی چندین همایش تخصصی از جمله همایش ملی توانمند سازی شهرهای کوچک، دبیر مجمع فعالان سیما و منظر شهری قزوین، سابقه چندین سال همکاری با مهندسین مشاور رتبه اول کشور، مدیر پروژه طرح بهسازی مجموعه تاریخی و ارزشمند باغ ملی تهران و مدیر طرح توسعه شهری چندین شهر از استان های مختلف کشور بوده است.

مانی فر از اواسط مهرماه ۹۳ بر سکان اداره کل راه و شهرسازی قزوین نشسته بود.

مرجع: سفیر افلاک