سیمای مرکز بروجرد افتتاح شد

با حضور جمعی از مدیران صدا و سیما، علاءالدین بروجردی و مسئولان شهری استودیو تلویزیونی بروجرد افتتاح شد. مهم ترین کارکرد یک استودیو تلویزیونی ارتباط زنده تصویری است. یعنی از استودیو تلویزیونی بروجرد می توان با شبکه استانی افلاک و همچنین سایر شبکه های صدا و سیما ارتباط زنده تصویری برقرار کرد. تفاوت استودیو تلویزیونی […]

۰۸۱٫JPG

با حضور جمعی از مدیران صدا و سیما، علاءالدین بروجردی و مسئولان شهری استودیو تلویزیونی بروجرد افتتاح شد.

مهم ترین کارکرد یک استودیو تلویزیونی ارتباط زنده تصویری است. یعنی از استودیو تلویزیونی بروجرد می توان با شبکه استانی افلاک و همچنین سایر شبکه های صدا و سیما ارتباط زنده تصویری برقرار کرد.

تفاوت استودیو تلویزیونی با شبکه تلویزیونی در این است که شبکه تلویزیونی دارای فرکانس مستقل برای پخش برنامه های خود است در حالی که استودیوی خبری زیر مجموعه یک شبکه تلویزیونی قرار می گیرد.

استودیو تلویزیونی بروجرد زیر مجموعه ای از شبکه استانی افلاک است.

بدون شک راه اندازی استودیو تلویزیونی بروجرد می تواند شروع مناسبی برای تحقق خواسته مردم بروجرد مبنی بر تاسیس سیمای مستقل بروجرد باشد هرچند این امر نیازمند پیگیری ها و یک عزم جدی است.

۰۸۹٫JPG

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: به فضل الهی و با تاثی از رهنمود های امام راحل و راهبردهای مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می زند.

بروجردی اضافه کرد: چندی قبل در شهرستان بروجرد شاهد تولد ۱۲ سالگی رادیو شهری بودیم، این موضوع یک ظرفیت بالا برای این شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: رادیو بروجرد در بین سایر رادیوهای کشور با روزانه ۸ الی۹ ساعت برنامه جایگاه ویژه ای دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضرورت وجود سیما در این شهرستان احساس می شد و بنده به عنوان یکی از منتخبین مردم و نمایندگان کشور وظیفه خود دانستم این مطالبه مردمی یعنی همان داشتن سیما را پیگیری نمایم و که این مهم امروز محقق شد.

سیمای مرکز آبادان و مهاباد تنها شبکه های تلویزیونی در ایران هستند که با وجود آنکه مرکز استان نیستند اما دارای سیمای مستقل هستند.

امید می‌رود در آینده بروجرد نیز به جمع این دو شهر بپیوندد.