مأموران شهرداری کوهدشت و وانت کیوی فروش/ جوانان گرفتار فقر و بیکاری

کشکان/ گروه اجتماعی: فروشنده ی وانت کیوی فروش پس از اصرار مأموران شهرداری کوهدشت مبنی بر رفع سد معبر عصبانی شد و تمام میوه های خود را در خیابان ریخت. صحنه ای که بارها در این شهرستان رخ داده و موجب رنجش خاطر شهروندان و وجدان های بیدار شده است. علی رغم اقدام قانونی مأموران […]

IMG_20160524_154805کشکان/ گروه اجتماعی: فروشنده ی وانت کیوی فروش پس از اصرار مأموران شهرداری کوهدشت مبنی بر رفع سد معبر عصبانی شد و تمام میوه های خود را در خیابان ریخت.

صحنه ای که بارها در این شهرستان رخ داده و موجب رنجش خاطر شهروندان و وجدان های بیدار شده است.

علی رغم اقدام قانونی مأموران شهرداری کوهدشت و ضرورت رفع سد معبر آن هم در شهری که معابر درست و حسابی ندارد، مسأله ای که باید تلنگری مهم به مسئولان این دیار باشد این است که چرا باید جوانان شایسته ی این شهر یا دستفروش خیابان ها و واگن های متروی تهران (اینجا) باشند یا در شهر خود با چنین وضعیت رقت باری دست و پنجه نرم کنند؟

۱۲۸۲۹_۵۹۶

به راستی این وضعیت تا کی باید ادامه پیدا کند؟

کی قرار است شانه های وجدانمان تکانی بخورد و مانع از پرپر شدن نوگلان رعنای این دیار شویم؟

جوانان لرستان و به خصوص کوهدشت چه کم از هم سن و سال های خود در دیگر نقاط کشور دارند؟ کم که ندارند هیچ بلکه اگر شرایط و بسترش مهیا باشد حاضرند برای لقمه نانی حلال از جان و دل مایه بگذارند.

آقایان استاندار، نماینده، فرماندار و … شما و وجدانتان را دعوت می کنیم سری به واگن ها و ایستگاه های متروی تهران، خیابان های هفده شهریور، پانزده خرداد، نازی آباد، امام حسین (ع) و … در پایتخت بزنید شاید رگ غیرتتان تکانی بخورد و از ظرفیت هایی که قانون، نظام و کشور در برابرتان قرار داده برای نجات جان و زندگی هم خونانتان استفاده کنید.

لرستان و به ویژه کوهدشت آنقدر منابع طبیعی و انسانی در اختیار دارند که اگر به بهره برداری و بهره وری برسند می توانند کشوری را از فقر و فلاکت نجات دهند.

IMG212501821