۵ لرتبار افتخارآفرین در مسابقات کشتی فرنگی جهان

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در دیدار فینال رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با اقتدار کامل و با نتیجه ۸ بر صفر مقابل تیم کشتی فرنگی روسیه به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد. تیم ایران با اقتدار و با شکست ۸ بر صفر تیم روسیه عنوان قهرمانی رقابت […]

IMG_20160521_000011

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در دیدار فینال رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با اقتدار کامل و با نتیجه ۸ بر صفر مقابل تیم کشتی فرنگی روسیه به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم ایران با اقتدار و با شکست ۸ بر صفر تیم روسیه عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶ را بدست آورد.

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶، با حضور ۸ تیم برتر دنیا روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن شهید دستغیب شهر شیراز برگزار شد.

در دیدار فینال این رقابت ها که بعد از ظهر امروز (جمعه) بین تیم های ایران و روسیه برگزار شد تیم ایران با نتیجه ۸ بر صفر و با اقتدار به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.

این پنجمین عنوان قهرمانی تیم ایران در این رقابت ها بود. تیم ایران پیش از این در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ به ترتیب در کشورهای ارمنستان، بلاروس، روسیه و ایران به مقام قهرمانی رسیده بود.

سعید و سامان عبدولی، زیدوند، حبیب اله اخلاقی و پیام بویری پنج کشتی گیر لرتباری هستند که در کنار دیگر شاگردان محمد بنا از سکوی قهرمانی کشتی فرنگی جهان بالا رفتند.