استقبال از فائزه هاشمی با شعارهای تند در خرم آباد+ تصاویر

جمعی از مردم خرم آباد به حضور فائزه هاشمی در این شهر اعتراض کردند. به گزارش کشکان، تعدادی از مردم شهر خرم آباد در اعتراض به ورود فائزه هاشمی در مقابل فرودگاه و سینما این شهر تجمع کردند. سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: به دلیل اعتراضات در حدود ۲۰۰ نفر از مردم […]

۴۴۴۲۸۵۲_۳۸۷

جمعی از مردم خرم آباد به حضور فائزه هاشمی در این شهر اعتراض کردند.

به گزارش کشکان، تعدادی از مردم شهر خرم آباد در اعتراض به ورود فائزه هاشمی در مقابل فرودگاه و سینما این شهر تجمع کردند.

سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: به دلیل اعتراضات در حدود ۲۰۰ نفر از مردم در خرم آباد، خانم فائزه هاشمی به محل مناسبی در شهر منتقل شده است.

خانم فائزه هاشمی در حمایت از مرتضی محمودوند عضو فهرست امید به خرم آباد سفر کرده است.

گفتنی است دو گروه طرفداران و مخالفان حضور فائزه هاشمی که تعدادشان به حدود یک هزار نفر در ساعات بعد می رسید در مقابل سینما ایران تجمع کرده اند که بعد از سخنرانی فائزه هاشمی درگیری بین طرفداران و مخالفان وی صورت گرفته که با دخالت پلیس به پایان رسیده است.

شایان ذکر است حضور یگان ویژه در روبروی سینما ایران خرم آباد و کوچه های اطراف نیز دیده شده است، همچنین این تجمع به استانداری نیز کشیده شده و مردم مقابل درب استانداری نیز جمع شده اند.

IMG_20160426_211306

بی شک هرکجا قانون باشد ایستادگی در برابرش به جز ایجاد هرج و مرج هیچ خیر و برکتی برای کشور ندارد.

هرچند امروز با تدبیر مسئولان استان و بخصوص حضور آگاهانه سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی اجازه بدنام شدن استان و تیتر یک شدن در صدر خبرهای بی بی سی و رسانه های ضد انقلاب داده نشد اما باید این نکته مدنظر باشد که آنگاه که رهبری قانون را فصل الخطاب می خوانند با همه افراد و جریانات سیاسی هستند و هیچ نامی نمی تواند بهانه ای برای عبور از آن باشد.

IMG_20160426_211522

رفتار مقتدرانه نیروی انتظامی و محافظت از فائزه هاشمی و حضور آگاهانه مردم امروز باعث شد لرستان بر خلاف علاقه مخالفان این مرز و بوم با آرامش دموکراسی را تمرین کند هرچند این تمرین بی خطا نباشد.

باید مراقب بود خدای ناکرده میان اختلاف عقیده ها دشمن نفوذ نکند که گاه این نفوذ بسیار ظریفانه است. باید مراقبت نمود تا همه حرفشان را بزنند.

بی شک هر حرکت سیاسی موافق و مخالفی دارد.اما مهم حفظ آرامش و حرکت در مسیر قانون است مبادا روزی هرکدام از ما ناخواسته بانی ایجاد آسیب به امنیت و آرامش استان و کشور باشیم.

IMG_20160426_211531