از ۴۵۰ معلم نمونه لرستانی در هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم تجلیل می شود+ شرایط انتخاب

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان گفت: در هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم که از ۱۲اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد ، از ۴۵۰معلم نمونه مناطق و شهرستان های لرستان تجلیل می شود. به گزارش کشکان، خیراله خیرایی افزود: از این معلمان نمونه، در دوره ابتدایی از ۱۸۵نفر، در دوره متوسطه اول […]

index
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان گفت: در هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم که از ۱۲اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد ، از ۴۵۰معلم نمونه مناطق و شهرستان های لرستان تجلیل می شود.

به گزارش کشکان، خیراله خیرایی افزود: از این معلمان نمونه، در دوره ابتدایی از ۱۸۵نفر، در دوره متوسطه اول از ۱۲۴نفر و در دوره متوسطه دوم و فنی حرفه ای و کاردانش از ۱۴۱ نفر تجلیل خواهد شد.
وی معلمان را به عنوان ارکان اساسی و هسته مرکزی نظام تعلیم و تربیت برشمرد و تاکید کرد: آینده فرزندان امروز جامعه وابسته به عملکرد معلمان است و توسعه فرهنگی هر جامعه ای را باید در نظام تعلیم و تربیت آن و شخصیت معلمان آن جامعه جستجو کرد. خیرایی رویکرد انتخاب معلمان نمونه را غیر متمرکز و بومی برشمرد و افزود: تلاش شده تا معیارهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و اخلاقی در اولویت قرار گیرند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان در ادامه تاکید کرد: مناطق و شهرستانها با توجه به شیوه نامه ارسالی تا ۲۴ فروردین ماه فرصت دارند تا پرونده معلمان برگزیده را به دبیرخانه ستاد استان ارسال نمایند.

خیرایی در خصوص شرایط شرکت در انتخاب معلمان نمونه ادامه داد: کلیه فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی شاغل در واحدهای آموزشی به شرط ۳سال فعالیت در گروه و دروس مرتبط می توانند شرکت کنند. وی در پایان در خصوص شاخص های ارزیابی معلمان نمونه گفت: مدرک تحصیلی، سنوات خدمتی، مقالات پژوهشی، شرکت در جشنواره های علمی و المپیادها، تولید محتوای آموزشی و ایثارگری از جمله مواردی است که در فرم های انتخاب معلمان نمونه به آن توجه شده است.

خبر: علی قربانی