از طرف خیر نیکوکار حاج لطیف ناصری صورت گرفت/ اهداء بسته های حمایتی به دانش آموزان نیازمند شهرستان کوهدشت

حاج لطیف ناصری خیر نیکوکار کوهدشتی مقیم دبی بسته های حمایتی البسه را میان دانش آموزان نیازمند شهرستان کوهدشت تقسیم کرد. این بسته ها به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بود . به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، روز شنبه مورخه ۹۴/۱۲/۲۲ و در آستانه سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) […]

۹۳٫۷٫۳-latif-naseri-3-copy

حاج لطیف ناصری خیر نیکوکار کوهدشتی مقیم دبی بسته های حمایتی البسه را میان دانش آموزان نیازمند شهرستان کوهدشت تقسیم کرد. این بسته ها به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بود .

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، روز شنبه مورخه ۹۴/۱۲/۲۲ و در آستانه سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) با حضور محمدحسین اردشیر معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان، حسن رضا برخورداری رییس اداره آموزش و پرورش کوهدشت و غضنفری نماینده حاج لطیف ناصری، مراسم نمادین اهداء این بسته ها در آموزشگاه کشوری برگزار شد.

حسن رضا برخوردی ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و قدردانی از این حرکت خداپسندانه با نقل حدیثی گفت: امام سجاد (ع) می فرمایند: هر کس مؤمن (برهنه ای) را بپوشاند، خداوند او را با جامه های سبز (بهشتی) می پوشاند. وی اظهار داشت: ارزش معنوی و تاثیر فرهنگی و اجتماعی اینگونه اعمال خداپسندانه را نمی توان مشخص کرد و امیدواریم با ترویج اینگونه کارها دیگر فقیری در جامعه نبینیم.

بر اساس همین گزارش؛ دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست که پیش تر شناسایی شده بودند از این بسته ها که شامل بسته مواد غذایی و بسته پوشاک می شد بهره مند شدند. همچنین ۶۰ سهمیه لباس به مراکز بهزیستی خیریه شهرستان خرم آباد اهداء شده است.

این گزارش حاکیست که میزان ۵۰۰ سهمیه بلوز و شلوار و ۵۵۰ جفت کفش در سایزهای مختلف میان دانش آموزان نیازمند کوهدشتی تقسیم شده است.

به گفته غضنفری نماینده آقای ناصری با احتساب این بسته های اخیر، مجموعا بالغ بر چهار میلیارد ریال در سال ۹۴ از طرف این خیر نیکوکار به اشکال مختلف در فعالیتهای عام المنفعه هزینه شده است. برخی از این فعالیت ها به قرار زیر است:

-کمک به خرید زمین جهت توسعه مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) کوهدشت

-خرید دو دستگاه دیالیز جهت بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت

-تکمیل و تجهیز مرکز رفاهی فرهنگیان کوهدشت

-سبد غذایی افطار ایتام در ماه مبارک رمضان

-خرید و توزیع بسته های لوازم النحریر در آغاز سال تحصیلی جاری

گفتنی است که این اعمال خداپسندانه چندین سال است که از طرف این خیر نیکوکار انجام می پذیرد.

 

گزارش و عکس: میرسلیم خدایگان

IMG_8673 IMG_8682 IMG_8683 IMG_8692 IMG_8693