امام جمعه رومشکان: ادعای تقلب در انتخابات نباید باعث سلب آرامش مردم و ایجاد خسارت به اموال عمومی شود/ ارتباط کوهدشت و رومشکان ناگسستنی است

حجت الاسلام جمیاری گفت: شورای تأمین استان باید با برخی از اجیر شدگان و گول خودگان معترض به نتایج انتخابات قانونی و رای مردم برخورد قاطع کند. حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان در رابطه با نتایج انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و کسانی که ادعای تقلب و اشکال در انتخابات را دارند عنوان […]

۱۴۱۷۲۹۰۹۸۵_۲۰۱۴-۱۱-۲۹_۱۱۵۳۲۲۱

حجت الاسلام جمیاری گفت: شورای تأمین استان باید با برخی از اجیر شدگان و گول خودگان معترض به نتایج انتخابات قانونی و رای مردم برخورد قاطع کند.

حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان در رابطه با نتایج انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و کسانی که ادعای تقلب و اشکال در انتخابات را دارند عنوان کرد: کسانی که انتخابات صحیح مردم را زیر سوال می برند کسانی هستند که دارای برنامه ریزی قبلی بوده و از سمت و سوی ضد انقلابیون و شبکه های معاند اجیر شده اند.
امام جمعه رومشکان افزود: کسانی که به نتایج انتخابات معترض هستند باید از طریق مراجع قانونی اقدام نمایند و دلیلی برای نا امن کردن شهرستان و ضربه زدن به اموال عمومی وجود ندارد. سرنوشت خرابکارها و کسانی که از آنها حمایت می کنند همان سرنوشت سران فتنه خواهد بود که البته مسئولین امین و دلسوز نظام جواب آنها را خواهند داد.
حجت الاسلام جمیاری در ادامه گفت: هیچ فرقی بین مردم کوهدشت و رومشکان وجود ندارد ارتباط  این دو شهرستان یک ارتباط ناگسستنی است. کوهدشت و رومشکان و بخشهای تابعه با هم طرهان را بوجود می آورند. اعتقاد بنده بر این است که مردم با فرهنگ و بزرگوار کوهدشت هم مدافع نظام هستند و هم این حرکات را محکوم و هم به فرهنگ و عزت کوهدشت و رومشکان احترام می گذارند.

مرجع: پایگاه خبری رومشکان