آمار دقیق آراء کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در کوهدشت

محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما اعلام نمود: میزان مشارکت مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشگان در انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۷۵/۲ درصد بوده است. وی افزود: از مجموع ۱۲۹۳۶۵ رای ماخوذه آقای الهیار ملکشاهی با اخذ ۵۴۹۳۸ رای به عنوان منتخب مردم شهرستان […]

img_6358

محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما اعلام نمود: میزان مشارکت مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشگان در انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۷۵/۲ درصد بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۲۹۳۶۵ رای ماخوذه آقای الهیار ملکشاهی با اخذ ۵۴۹۳۸ رای به عنوان منتخب مردم شهرستان های کوهدشت و رومشگان به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

فرماندار کوهدشت آراء سایر نامزدهای انتخاباتی را به شرح ذیل اعلام نمود:

۱-محمد آزادبخت ۴۶۵۸۹ رای

۲-علی امامی راد  رای۱۷۶۸۱

۳-میترا تیموری ۲۸۴۱ رای

۴- محمد فهیم معروف به شهریار عباسی گراوند ۱۹۶۲ رای

۵- بهرام باقری معروف به حسن ۱۳۸۲ رای

۶- بهزاد خسروی ۱۰۶۲ رای

۷- مجتبی صفایی نژاد ۹۵۳ رای

۸-مهرداد باقری ۱۵ رای

۹- یارالله عبداللهی ۱۵ رای

۱۰-سجاد گراوند ۱۲ رای

۱۱- امین نوری کیا ۴ رای

۱۲- بهزاد رشیدیان دلفان ۳ رای

۱۴- فریبا مرادپور ۱ رای

۱۵- رضا رضایی ۱ رای

۱۶- مراد عبداللهی ۱ رای

فرماندار کوهدشت در ادامه از حضور مردم فهیم شهرستان های کوهدشت و رومشگان در این انتخابات قدردانی نمود و گفت: از حضور عاقلانه و توام با تدبیر مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشگان در خلق حماسه ای که آفریدند ممنون و سپاسگزارم. این همایش بار دیگر میزان اعتماد و وفاداری مردم فهیم این منطقه را به نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی نشان دادند.

مرجع: زاگرسی ها