۸ صبح فردا، پایان تبلیغات انتخابات

قائم مقام وزیر کشور گفت: بر اساس قانون زمان تبلیغات نامزدان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸ صبح فردا به پایان می رسد. حسینعلی امیری در مصاحبه تلفنی با صدا و سیما افزود: به ساعات پایانی تبلیغات این دو انتخابات نزدیک می شویم و بر اساس قانون، تبلیغات ۲۴ ساعت […]

انتخابات-مجلس

قائم مقام وزیر کشور گفت: بر اساس قانون زمان تبلیغات نامزدان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸ صبح فردا به پایان می رسد.

حسینعلی امیری در مصاحبه تلفنی با صدا و سیما افزود: به ساعات پایانی تبلیغات این دو انتخابات نزدیک می شویم و بر اساس قانون، تبلیغات ۲۴ ساعت پیش از شروع رای گیری ممنوع است.

وی گفت: آغاز رای گیری با دستور وزیر کشور ساعت ۸ صبح ۷ اسفند است، بنابراین نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از فردا پنج شنبه ساعت ۸ صبح مجاز به تبلیغات نیستند و این ممنوعیت به فضای مجازی و غیر مجازی اختصاص دارد.

امیری افزود: تا امروز اکثر نامزدهای این دو انتخابات رفتار انتخاباتی خود را بر اساس قانون تنظیم کردند و توقع داریم در ساعات باقیمانده نیز این موضوع را رعایت کنند تا شاهد هیچ تخلفی از نامزدها و هواداران آن ها در فضای مجازی و غیرمجازی نباشیم.