اعلام حمایت جمعی از هنرمندان، شاعران و نویسندگان از محمد آزادبخت+اسامی

جمع کثیری از هنرمندان، شاعران و نویسندگان طی بیانیه ای  از آقای محمد آزادبخت اعلام حمایت کردند. متن بیانیه بدین شرح است: به نام خداوند جان و خرد این روزها در جغرافیایی که در آن زندگی می کنیم رویدادی مهم در حال شکل گیری است. مردم فرا خوانده شده اند تا در سرنوشت خود دخالت […]

photo_2016-02-18_10-36-55224

جمع کثیری از هنرمندان، شاعران و نویسندگان طی بیانیه ای  از آقای محمد آزادبخت اعلام حمایت کردند. متن بیانیه بدین شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

این روزها در جغرافیایی که در آن زندگی می کنیم رویدادی مهم در حال شکل گیری است.

مردم فرا خوانده شده اند تا در سرنوشت خود دخالت داشته باشند و مدیری کلان برای نظارت و هدایت و پیگیری انتخاب نمایند تا نابسامانی های موجود را ساماندهی نماید.

یکی از اموری که تا کنون در ادوار گذشته به آن توجه نشده است امور هنری در سرزمین مادری ماست. سرزمینی که بسیاری از میراثهای معنوی بشر در آن شکل گرفته است و جهان معاصر این سرزمین را به عنوان منطقه ای فرهنگی و هنری می شناسد.

چون محمد آزادبخت عهد بسته است به صورت ویژه به امور فرهنگی و هنری توجه داشته باشد و از همفکری کارگروه مشاورین و نخبگان فرهنگی و هنری شهرستان برای ارائه برنامه های کلان بهره ببرد ، ما امضا کنندگان ذیل از ایشان حمایت کرده و به محمد آزادبخت رای می دهیم. امیدواریم که در این موج عظیم همراهی ما هم سهمی هر چند کوچک داشته باشیم.

قابل ذکر است این اسامی همه ی شخصیتهایی نیستند که در این لیست میتوانند باشند. قطعا عزیزان دیگری هستند که هنگام تنظیم این اطلاعیه از اعلام نظر آنها بی اطلاع بوده ایم و در صورت تمایل اگر آن عزیزان اعلام نظر کنند نام آنان نیز به این لیست اضافه خواهد شد.
محمدحسین آزادبخت/کرم دوستی/لطیف آزادبخت/بهروز مهدیزاده/کیانوش رستمی/پرویز گراوند/ هادی مومنی/میرسلیم خدایگان/آزاده آزادمنش/رضا بهرامی/حشمت اله آزادبخت/صمد آزادبخت/همایون آزادبخت/صالح سوری/اسد امیدی/علی یوسفی/هادی ازادبخت/بهمن گلزردیان/محمدحسین طولابی/شاپور یوسفی فرد/مهران غضنفری/پیام یوسفی/یونس رضایی/مرادحسن کلامی/اصغر مهدی زاده/صمد امرایی/سجاد ازادبخت/مصطفا ازادبخت/امیر شرفیان/علی یوسفی/بهروز الماسی/علی یوسفی/یونس شفیعی/علی یوسفی/علی عباس بیگی/بهمن کاظمی/مرادعلی کاظمی/کسرا زرین قلم/فرشید میرزایی/محمود ازادبخت/محمود ترکاشوند/امیر فارضی/میلاد علیپور/محمد مولایی/فرهاد میرزایی/فرهاد امرایی/گرشاسب حاتمی/سید حمزه حسینی/سیدعرفان حسینی/محسن الماسی/علی نیازی/رشید نظری/ارمان جوزی پور/مهدی مرادزاده گلدسته/فرهاد ازادبخت/کیومرث سلگی/صمدزالپور/سلیمان میری/یونس کشاورز/محمدسلطانی/یاسر زالپور/احدزالپور/ترحم کریمی/فتح اله کهزادی/سیدزاهد حسینی/ناصریاری پور/بهروز شریفی/سجادهمتی/احسان سلگی/حبیب قلایی/احسان گرمسیری/ ابراهیم فرخ شه/محمد سلطانی/سجاد شفیعی/ آرش طولابی