کارکنان بهزیستی نباید در فعالیت های سیاسی کاندیدای خاصی ورود پیدا کنند

انتخابات یک مسئله بسیار اساسی در کشور است که پایه های نظام مردم سالار دینی را مستحکم خواهد کرد. اسداله حیدری در حاشیه جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان گفت: دستگاههای حمایتی مورد اتهام، تبلیغات انتخاباتی می باشند بنابراین کلیه معاونین، مدیران و کارکنان نباید در فعالیت های سیاسی کاندیدای خاصی ورود پیدا کنند و تنها […]

b94709c3-6ba7-4fc3-9b3a-392957217cd3

انتخابات یک مسئله بسیار اساسی در کشور است که پایه های نظام مردم سالار دینی را مستحکم خواهد کرد.

اسداله حیدری در حاشیه جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان گفت: دستگاههای حمایتی مورد اتهام، تبلیغات انتخاباتی می باشند بنابراین کلیه معاونین، مدیران و کارکنان نباید در فعالیت های سیاسی کاندیدای خاصی ورود پیدا کنند و تنها به وظیفه شرعی و قانونی “شرکت در انتخابات” بسنده کنند.

به گزارش کشکان، ” اسداله حیدری” مدیر کل بهزیستی لرستان در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان که با حضور معاونین ، مشاورین، مدیران ستادی و شهرستانی در ستاد بهزیستی برگزار شد، انتخابات را یک واقعه و مسئله بسیار اساسی کشور تبیین و افزود پایه های نظام مردم سالار دینی با انتخابات مستحکم خواهد شد.

وی با توصیه به مدیران و معاونین در خصوص عدم فعالیت سیاسی به نفع کاندیدای خاص افزود، بهزیستی همچون سایر دستگاه های حمایتی مورد اتهام انتخاباتی قرار دارد، بنابراین هیچ یک از مدیران و کارکنان حق سوء استفاده از امکانات دولتی و موقعیت شغلی در تبلیغات انتخاباتی را ندارند و تنها به وظیفه شرعی و قانونی یعنی “شرکت در انتخابات” بسنده کنند.

حیدری در ادامه خواستار پیگیری و فعال نمودن شورای سالمندان و کمیته های مناسب سازی ادارات شهرستانی که با حضور فرمانداران برگزار می شود، شد و از روسای ادارات بهزیستی خواست بر اساس دستورالعمل ها این مهم را جدی گرفته و نتایج را به مدیریت انعکاس دهند.

شایان ذکر است در این جلسه معاونین و روسای ادارات دیدگاه ها، مسائل و مشکلات خود را تبیین، که مسائلی از قبیل ایجاد بانک اطلاعات  جامع، تامین لوازم توانبخشی مددجویان، پیگیری ارائه تسهیلات بانکی ویژه اشتغال مددجویان، تامین تجهیزات اداری مورد نیاز کارکنان مناطق محروم و … از جمله مصوبات این جلسه بود.