انتخاب اصلح

شریفه محمدیان/ کشکان: انتخابات ۷ اسفند برهه ای حساس و سرنوشت ساز برای مردم این دیار است. با توجه به فقر و توسعه نیافتگی کوهدشت در انتخابات های گذشته مردم می توانند این بار آینده ای روشن را برای خود و دیگران با دستیابی به ثبات اقتصادی و سیاسی و فرونشاندن بحران های اجتماعی و […]

محمدیان

شریفه محمدیان/ کشکان:

انتخابات ۷ اسفند برهه ای حساس و سرنوشت ساز برای مردم این دیار است. با توجه به فقر و توسعه نیافتگی کوهدشت در انتخابات های گذشته مردم می توانند این بار آینده ای روشن را برای خود و دیگران با دستیابی به ثبات اقتصادی و سیاسی و فرونشاندن بحران های اجتماعی و فاکتورهای دیگر برای توسعه همه جانبه متصور شوند.

سلایق مختلفی برای یک انتخاب می تواند وجود داشته باشد و نوع نگرش هر فرد نسبت به آن می تواند متفاوت باشد.

در این بین حضور مردم برای کاندیدای اصلح به دور از سیاسی کاری، تعصب قوم گرایی نقش بسزایی خواهد داشت.

در انتخابات که میتواند زندگی و آینده  را تحت تآثیر قرار دهد ممکن است یک اشتباه منجر به پشیمانی و بروز پیامدهای سنگین تحمیل نماید چه بسا تاکنون شهروندان خسارت های زیادی به دلیل همین اشتباهات در دوره های مختلف متحمل شده اند.

در این دیار انتخاب نتیجه ای جز شکست نداشته و جریانی رسمی که هر گام آن از پیش تعیین شده می باشد. انتخابات برای تصمیم گیری مردم یا بخشی از مردم است که شخص یا اشخاص را برای مقام ،پست و مسئولیتی و برای مدتی معلوم با ریختن رای خود به صندوق های انتخاباتی می گزینند.

باید کاری کنیم تا دچار اینگونه تضرر نباشیم و با یک انتخاب درست و منطقی به انتخاب سنتی پایان دهیم.

باید دقت بیشتری داشته باشیم و مراقب استدلال های نادرست دیگران باشیم با نگرش به انتخابات گذشته قدم در اصلاح آن گذاشت.

باید تفکر را طلبید که نیازها و مشکلات خود و جامعه را الویت بندی کنیم و به چالش هایی که از الویت بیشتری برخوردار است بپردازیم و ببینیم برای پیشرفت شهرمان به چه چیزی نیازمندیم و کدام یک از کاندیداها می توانند مثمر ثمر باشند.

بزرگترین نیازها با وجود پتانسیل غنی، بیکاری و نبود امکانات کافی برای توسعه و فاکتورهای دیگری که از جمله ضعف های در حال حاضر است و نیازمند مدیریت قوی دارد.

کسی که فقط به مولفه شخص یا جناحی و حزبی اصرار می ورزد و سخنی از مسئولیت به میان نمی آورد مشخص است منطقه را به کدام سمت و سو سوق می دهد.

مردم باید هوشیارانه عمل کنند و کسی را انتخاب کنند سازگاری با دولت تدبیرو امید داشته باشد که به نفع مردم و منطقه است.

امروزه بیش از هر زمان دیگری کوهدشت به نیروی جدید و خوش فکر و توانمند برای ادامه حیات خود نیازمند است.

در اینجا از همه مردم انتظار میرود که با حمایت قاطع و منسجم از کاندیدای مقتدر موفقیت بیشتری به ارمغان آورند.

امیدوارم مردم فهیم و عزیزمان بدون هیچگونه تعصبی با بررسی وضع موجود کوهدشت اقدام به حمایت از اصلح ترین کاندیدا کنند.