مدیرکل و کارکنان بهزیستی لرستان در مراسم غبارروبی لاله ها شرکت کردند

به مناسبت دهه مبارک فجر مدیر کل و کارکنان بهزیستی لرستان با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را در جشن سی و هفت سالگی انقلاب گرامی داشتند. به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، «دکتر اسداله حیدری » مدیرکل و جمع کثیری از معاونین و […]

۸۷۰۰۵۷۹b-1900-4ac9-aae1-1a85478aef17

به مناسبت دهه مبارک فجر مدیر کل و کارکنان بهزیستی لرستان با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را در جشن سی و هفت سالگی انقلاب گرامی داشتند.

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، «دکتر اسداله حیدری » مدیرکل و جمع کثیری از معاونین و کارکنان بهزیستی لرستان با حضور در گلزار شهدای بهشت رضای خرم آباد در مراسم غبارروبی لاله ها شرکت کردند.

در این مراسم که در فضایی معنوی برگزار شد مدیر کل و کارکنان بهزیستی با نثار گل و عطر آگین کردن قبور مطهر شهدا با گلاب ناب و با قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاورمردی ها و رشادت های این شهدا را گرامی داشتند.

شایان ذکر است در این مراسم مدیران کل و کارکنان شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و جمع کثیری از مدیران و کارکنان بهزیستی لرستان حضور داشتند.