شایعه تأیید صلاحیت کاندیدای اصلاح طلبان/ انصراف کامران تیموری/اعلام حمایت رضا رضایی و طایفه ی خوشناموند از الهیار ملکشاهی/ از امامی راد چه خبر؟

به گزارش کشکان، فعالیت های انتخاباتی الهیار ملکشاهی نماینده ی کنونی مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس و کاندیدای مدعی مجلس دهم در این دو شهرستان شدت گرفته است. از اعلام حمایت رضا رضایی کاندیدای این دوره از انتخابات از وی تا مراسم حمایتی ظهر امروز طایفه ی خوشناموند در تالار آزادی. چندی پیش بخشی از حامیان […]

خوشنام-۱

به گزارش کشکان، فعالیت های انتخاباتی الهیار ملکشاهی نماینده ی کنونی مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس و کاندیدای مدعی مجلس دهم در این دو شهرستان شدت گرفته است.

از اعلام حمایت رضا رضایی کاندیدای این دوره از انتخابات از وی تا مراسم حمایتی ظهر امروز طایفه ی خوشناموند در تالار آزادی.

چندی پیش بخشی از حامیان علی شاهرخی قبادی از ملکشاهی اعلام حمایت کردند که البته سیروس ابراهیمی با صدور بیانیه ای تا حدودی خود را از این اتفاق مبرا دانست.

در همین حال، امروز جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ شایعه تأیید صلاحیت کاندیدای اصلاح طلبان ۱+۶ کوهدشت و رومشکان در حالی به گوش می رسد که هنوز نتایج بررسی اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات رسماً اعلام نشده و بر اساس شواهد و قرائن تا ساعت ۲۴ امشب اعلام می شود. حامیان وی با برگزاری جلسات منظم در ساختمان موسوم به دفتر نشریه مهر و ماه، فعالیت انتخاباتی خود را تعطیل نکرده اند.

IMG_20160205_195359

امامی راد کاندیدای اصولگرایان کوهدشت نیز از کاندیداهای مطرح این دوره است که روش های مرسوم تبلیغاتی کوهدشت و رومشکان یعنی سفر به بخش ها و حضور در منازل در کنار سخنرانی ها در ستاد تبلیغاتی را در دستور کار خود دارد.

IMG_20160205_200101

انصراف کامران تیموری یکی دیگر از کاندیداهای اصولگرای این دوره از انتخابات مجلس در کوهدشت از کاندیداتوری و حضور در انتخابات از دیگر خبرهای انتخاباتی این روزهای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان بود.

باید دید با ورود مجدد و البته احتمالی صیدعلی کورانی فر به فضای رقابت انتخاباتی کوهدشت و رومشکان معادلات چیده شده در طول چند روز اخیر و دو قطبی شدن عرصه، به هم خواهد ریخت یا نه.