انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان برگزار شد+ تصاویر

با حضور نمایندگان ارشاد و اعضای هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان برگزار شد. به گزارش کشکان، این انتخابات از ساعت ۳ بعدازظهر روز دوشنبه ۲۸ دی‌ماه ۹۴، به‎مدت دو ساعت در محل دبیرخانه خانه مطبوعات و خبرگزاری‎های لرستان واقع در میدان ۲۲ بهمن، طبقه چهارم مجتمع فرهنگی هنری […]

با حضور نمایندگان ارشاد و اعضای هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان برگزار شد.

به گزارش کشکان، این انتخابات از ساعت ۳ بعدازظهر روز دوشنبه ۲۸ دی‌ماه ۹۴، به‎مدت دو ساعت در محل دبیرخانه خانه مطبوعات و خبرگزاری‎های لرستان واقع در میدان ۲۲ بهمن، طبقه چهارم مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار شد.

 خداداد والی، سید مصطفی جهان‌بخت، ناصر دولتشاه به عنوان نمایندگان اداره ارشاد و عزت‌الله چنگایی، کیانوش رستمی، حسن نجفوند، محمود داوودی نژاد و رضا طولابی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در این انتخابات حضور داشتند.

در این انتخابات ۶ نفر از فعالان رسانه ای لرستان به اسامی سجاد دالوند، سجاد درویشی، صغری سپهوند، فاطمه سپهوند، شهرام شرفی و محمود کوماس‌جودکی برای تصدی بازرسی خانه  کاندیدا شدند.

در پایان پس از شمارش آرا فاطمه سپهوند، مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی منار با کسب ۲۷ رای و سجاد درویشی، سردبیر پایگاه اطلاع رسانی سفیرافلاک با کسب ۲۴ رای به عنوان بازرسان اصلی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان و محمود کوماس‌ جودکی نیز با ۱۸ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی‎ست پیش از این، “آزاده پسند” و “فیروز اسماعیلی‎نژاد” بازرسی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان را به ‎مدت یک سال بر عهده داشتند.

قابل ذکر است مدیر و اعضای شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات هر دو سال یک‌بار انتخاب می‌شوند و بازرسان این شورا هر سال در معرض انتخاب قرار می‌گیرند.

تصاویر اختصاصی کشکان:

IMG_2836 IMG_2840 IMG_2841 IMG_2844 IMG_2846 IMG_2857 IMG_2862 IMG_2870 IMG_2872 IMG_2876 IMG_2897 IMG_2901 IMG_2941