نمایندگان مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل معلم عشایری از خدمات وی تجلیل کردند

صبح امروز دوشنبه ۲۱ دی ماه مشاور عالی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل علی اسدزاده معلم عشایری که در سال ۹۱ به دلیل بیماری برگر دچار نقص عضو شده بود، از خدمات ارزنده وی در عرصه تعلیم و […]

۲۳

صبح امروز دوشنبه ۲۱ دی ماه مشاور عالی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل علی اسدزاده معلم عشایری که در سال ۹۱ به دلیل بیماری برگر دچار نقص عضو شده بود، از خدمات ارزنده وی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان تجلیل کردند.

 مشاور عالی مدیر کل و رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان در این دیدار با ابلاغ پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به این معلم شریف و ارزشمند عشایری گفت: معلم بالاترین جایگاه را در نظام ارزشی و دینی ما دارد و تکریم و تعظیم معلم وظیفه ای شرعی و قانونی است. نادر ساکی به اهتمام و دغدغه جدی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان برای پیگیری کارهای علی اسدزاده اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش دفاع از شان و جایگاه فرهنگیان و تلاش برای رفاه بیشتر آنان را وظیفه خود می داند و در این مسیر هم از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گزارشی از روند پیگیری پرونده این معلم عزیز ارائه کرد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش تلاش می شود تا این همکار فرهنگی از حمایت های مادی و معنوی لازم برخوردار شود.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از علی اسدزاده معلم منطقه عشایری که در سال ۹۱ با تشخیص بیماری برگر دچار نقص عضو شده، تجلیل شد.

ثق