اجرای کنسرت موسیقی محسن یگانه در خرم آباد

کنسرت موسیقی محسن یگانه خواننده جوان و توانمند موسیقی پاپ کشور در خرم آباد اجرا می شود. به گزارش کشکان، رئیس انجمن موسیقی لرستان اظهار داشت: کنسرت محسن یگانه در چهار سانس به مدت دو شب در روزهای  یکشنبه و دوشنبه  بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در  سالن آرشین خرم آباد برگزار […]

Mohsen-Yeganeh2

کنسرت موسیقی محسن یگانه خواننده جوان و توانمند موسیقی پاپ کشور در خرم آباد اجرا می شود.

به گزارش کشکان، رئیس انجمن موسیقی لرستان اظهار داشت: کنسرت محسن یگانه در چهار سانس به مدت دو شب در روزهای  یکشنبه و دوشنبه  بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در  سالن آرشین خرم آباد برگزار می گردد.

وی گفت: بلیط‌های این کنسرت به علاقه‌مندان در ۵ مرکز به نشانی «دفتر انجمن موسیقی» واقع در میدان ۲۲ بهمن (کیو) ارشاد اسلامی‌، استریو ” آوای لرستان ” واقع تقاطع پل شهدا ابتدای خیابان مطهری،جنب بانک مهر اقتصاد ، مرکز موسیقی “نوای زاگرس” واقع در ضلع شرقی چهارراه فرهنگ‌، “‌شهر کتاب‌” واقع در خیابان علوی، نرسیده به میدان امام جنب بانک پاسارگاد ، استریو ” آوا ” واقع در سه راه مطهری جنب پاساژ آرش و از طریق سایت ایران کنسرت به نشانیwww.iranconcert.com عرضه خواهد شد.

روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد: این کنسرت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد و همکاری انجمن موسیقی لرستان و شرکت آوای لرستان برگزار می گردد.

 

خبر :مجتبی رومانی/ کشکان