انتصاب مدیرکل جدید کمیته امداد لرستان

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، آیین معارفه جاسم محمدی مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) و تودیع “ولی اله منتظری” مدیر کل سابق این نهاد در استان با حضور مهندس فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، دکتر عسگریان معاون اداری و مالی […]

۲۰۱۶_۰۱_۰۴_۱۵_۰۱_۴۲_۹۰۳۵۳

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، آیین معارفه جاسم محمدی مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) و تودیع “ولی اله منتظری” مدیر کل سابق این نهاد در استان با حضور مهندس فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، دکتر عسگریان معاون اداری و مالی ، محمدعلی متبحری مشاور رییس و مدیر کل حراست کمیته امداد کشور ،مهندس ثمره هاشمی مشاور رییس و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد ، مهندس شاهرخی معاون سیاسی –امنیتی استانداری لرستان و مدیران کمیته امداد شهرستان های استان لرستان برگزار گردید.

در این آیین سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن قدردانی از زحمات ولی اله منتظری در طول خدمت به مردم گفت: همه مسئولین جهت خدمت به مردم و و برقراری عدالت در جامعه باید علاقه و ایمان قلبی خود نسبت به همه نقاط ایران را در وجود خود تقویت کنیم.

وی ادامه داد: تغییر و تحولات مانند یک آزمون است و همیشه وجود دارد، اما ما در امداد هیچ ملاحظه ای غیر از ملاحظه با فقیر و مددجو را نداریم.

فتاح تصریح کرد: امروز اینجا جمع شدیم تا امانتی را به نیرویی تازه نفس در راستای تحقق اهداف این نهاد مقدس تحویل دهیم

ولی اله منتظری مدیر کل سابق کمیته امداد استان با ارائه گزارش عملکردی از مدت خدمت در این نهاد اظهار داشت: یکی از خصایل اخلاقی انسان که دارای ارزش است امانتداری است که از نظر اسلام نیز تاکید فراوانی به آن شده است.

وی ادامه داد: محرومیت های فراوانی در جامعه لرستان وجود دارد و خانواده های زیادی نیز تحت پوشش این نهاد مقدس هستند که اگر خدا عمر دوباره ای به من می داد حتما کمیته امداد را باز هم برای خدمت به مردم انتخاب می کردم.

وی گفت: به امدادگران توصیه میکنم که قدر فرصت ها را برای خدمت به مردم از دست ندهید.

شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نیز با بیان تشکر از مهندس فتاح بابت توجه ویژه به استان لرستان افزود: کمیته امداد مجموعه ای پاک است که در راستای خدمت به مردم گام برمی دارد و این در صورتی است که میانگین درآمد خانوار در لرستان از سرانه کشوری نیز پایین تر است.

شهرخی در پایان افزود: به مدیرکل جدید این اطمینان را می دهیم که قرار است در فضایی آرام به کار خود ادامه خواهد داد و حتما مورد حمایت مدیریت استان قرار می گیرد.

محمدی مدیر کل جدید کمیته امداد نیز در ادامه مراسم ضمن تشکر از مسئولین استان جهت استقبال خوب آنان گفت: نهاد مقدس کمیته امداد برای مهمترین واژه هایی که در اسلام مورد تاکید قرار گرفته تلاش میکند مانند نوعدوستی که امیدوارم بتوانم در مسیری که مدنظر مقام معظم رهبری است قدم برداشته و به محرومین جامعه کمک کنم.