ریزش کوه در محور پلدختر – خرم‌آباد تردد را با کندی مواجه کرد

فرمانده پلیس راه تنگ تیر گفت: بر اثر ریزش کوه در جاده پلدختر – خرم آباد ، رفت و آمد وسایط نقلیه با کندی صورت می گیرد. سرگرد غلامحسین قبادی ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: این ریزش در چند نقطه در محور معمولان در پیچ گاوزرده ساعت ۱۱ ظهر امروز […]

۱۹۲۸۴۳۶فرمانده پلیس راه تنگ تیر گفت: بر اثر ریزش کوه در جاده پلدختر – خرم آباد ، رفت و آمد وسایط نقلیه با کندی صورت می گیرد.

سرگرد غلامحسین قبادی ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: این ریزش در چند نقطه در محور معمولان در پیچ گاوزرده ساعت ۱۱ ظهر امروز اتفاق افتاد که پلیس راه مبادرت به مسدود کردن دو طرف جاده کرد.

وی گفت: هدف پلیس راه تنگ تیر از بسته شدن جاده، جلوگیری از بروز تصادف به علت ریزش های پی در پی کوه بوده که در اسرع وقت نیروهای پلیس راه و عوامل راهداری به منطقه اعزام شدند.

سرگرد قبادی افزود: نیروهای امدادی با کمک مردم و رانندگان سنگ ها و تراشه ها را از جاده پاک سازی و نسبت به بازگشایی جاده اقدام کردند.

فرمانده پلیس راه تنگ تیر از رانندگانی که از این محور تردد می کنند خواست که با توجه به بارندگی های شدید و ریزش کوه با وسایل گرمایشی و احتیاط و امکانات لازم عبور کنند.

فرماندار پلدختر گفت: اعضای ستاد بحران شهرستان به همراه نیروهای امدادی به حالت آماده باش کامل هستند و تا کنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

نورالدین درمنان در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: امروز در جاده پلدختر- خرم آباد در منطقه گاو زرده چندین مورد ریزش کوه رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی نداشت و هم اکنون با تلاش نیروهای پلیس راه و اداره راه و شهرسازی تردد در این محور به حالت عادی در آمده است.