یک مینی‌بوس در رودخانه محور کوهدشت – کرمانشاه واژگون شد

کشکان: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در رودخانه محور کوهدشت به کرمانشان خبر داد و گفت: هر ۱۲ سرنشین خودرو نجات یافتند. محمد دارایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس، از امدادرسانی به سرنشینان مینی‌بوس واژگون شده خبر داد و اظهار داشت: طبق اطلاعات واصله از سوی مردم […]

۱۳۹۴۰۹۱۱۰۰۰۲۹۶_PhotoL

کشکان: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در رودخانه محور کوهدشت به کرمانشان خبر داد و گفت: هر ۱۲ سرنشین خودرو نجات یافتند.

محمد دارایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس، از امدادرسانی به سرنشینان مینی‌بوس واژگون شده خبر داد و اظهار داشت: طبق اطلاعات واصله از سوی مردم محلی، در ۲۵ کیلومتری محور کوهدشت – کرمانشاه یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۲ نفر سرنشین و مسافر به علت بی‌احتیاطی و آب‌گرفتگی سطح جاده، دچار انحراف و سپس واژگونی شد و متأسفانه به داخل رودخانه سقوط کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: به خاطر بارندگی شدید و شرایط خاص جوی و نزدیکی محل حادثه به روستای مجاور، تیم امداد و نجات روستایی مستقر در روستای شیراوند، وارد عملیات شده و خوشبختانه توانستند اقدامات اولیه را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: با ورود گروه امداد و نجات مستقر در پایگاه امداد و نجات بین‌شهری بلوران، عملیات رهاسازی مصدومان حادثه با استفاده از وسایل و امکانات موجود در خودروی ست نجات شروع شد و تمامی ۱۲ نفر سرنشین حادثه‌دیده توسط امدادگران و نجات گران انتقال داده شدند.

دارایی اضافه کرد: در این عملیات ۱۰ نفر امدادگر، یک دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی کمک‌دار کار امدادرسانی را انجام دادند.