رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: بخشداران و فرمانداران باید بی‌طرف باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مردم با آرای خود مسیر جریان اداره کشور را تعیین می‌کنند. به گزارش کشکان، “سید سعید شاهرخی” در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان رومشکان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت آمادگی اولیه صورت پذیرفته و ستادهای […]

entekhabat

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مردم با آرای خود مسیر جریان اداره کشور را تعیین می‌کنند.

به گزارش کشکان، “سید سعید شاهرخی” در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان رومشکان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت آمادگی اولیه صورت پذیرفته و ستادهای انتخابات شهرستان‌های تابعه باید با برنامه‌ریزی و تلاش تا زمان انتخابات آمادگی لازم را کسب نمایند.

وی با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی توسط بخشداران و فرمانداران افزود: بخشداران و فرمانداران به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات هستند و از آن‌ها می‌خواهم زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نمایند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: وظیفه ما برگزاری سالم انتخابات است و هرگاه مردم باور کنند که برگزارکنندگان و ناظریان انتخابات بی‌طرف هستند و آرای آنان تعیین‌کننده است با شور و شوق مشارکت خواهند نمود و این عمل زمینه‌ساز مشارکت سیاسی مردم خواهد شد و درنهایت مردم با آرای خود مسیر جریان اداره کشور را تعیین می‌کنند.

شاهرخی از آمادگی مجموعه عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان رومشکان به‌ویژه فرماندار این شهرستان تقدیر نمود و اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت پذیرفته در ستاد انتخابات این شهرستان از اکنون آمادگی برگزاری انتخابات سالم و پویا در این شهرستان وجود دارد.