فقر و بیکاری مهمترین معضل لرستان است

دکتر اسداله حیدری در جلسه شورای معاونین  بهزیستی و تیم ارزیابی وزارت تعاون ، با تبیین مسائل و مشکلات اجتماعی لرستان گفت به شاخص های ارزیابی که قابل سنجش و ارزیابی دقیق باشند اعتقاد عمیق و راسخ دارم. به گزارش کشکان، دکتر اسداله حیدری مدیرکل بهزیستی لرستان در جلسه شورای معاونین که با حضور امرائی […]

دکتر اسداله حیدری در جلسه شورای معاونین  بهزیستی و تیم ارزیابی وزارت تعاون ، با تبیین مسائل و مشکلات اجتماعی لرستان گفت به شاخص های ارزیابی که قابل سنجش و ارزیابی دقیق باشند اعتقاد عمیق و راسخ دارم.

به گزارش کشکان، دکتر اسداله حیدری مدیرکل بهزیستی لرستان در جلسه شورای معاونین که با حضور امرائی نماینده امور استانها و قنواتی نماینده مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دفتر مدیریت ستاد بهزیستی برگزار گردید با تبیین موانع و مشکلات عمده حوزه اجتماعی لرستان افزود مهمترین چالش و معضل فعلی لرستان بیکاری و فقر مطلق اکثریت آحاد مردم لرستان است و با توجه به پتانسیل بالقوه ،متاسفانه شاهد بیکاری و فقر فاجعه بار در بین مردم لرستان هستیم.

DSC_0667

وی در ادامه گفت به شاخص های ارزیابی که قابل اندازه گیری و سنجش باشد اعتقاد عمیق و راسخ دارم و هیچگونه علاقه ای به مستند سازی سوری و مدرک سازی جهت ارتقای سازمان ندارم بلکه با ارتقای جایگاه بهزیستی در بین دستگاههای اجرایی از طریق سنجش واقعی عملکردها و عدم توجه به مسائل شخص، موافق می باشم.

دکتر حیدری هم چنین گفت کارکنان بهزیستی لرستان از لحاظ کاری ،تخصصی ،سوابق تحصیلی ،تجربه و کارکردها در سطح بالایی قرار دارند .

امرائی نماینده امور استانهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با تبیین چگونگی ارزیابی دستگاههای اجرایی عضو شورای هماهنگی تعاون افزود ۹۸ در صد جامعه به نوعی با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سروکار دارند و ما انتظار داریم تمام ۱۱ دستگاه عضو شورای هماهنگی تعاون استان ، حداکثر هماهنگی و تعامل را با مدیر کل و دبیرخانه شورا ،داشته باشند.

امرائی هم چنین گفت این ارزیابی ها به دو صورت استانی و کشوری که شامل ارزیابی ۱۱ دستگاه عضو شورای تعاون و هم چنین هر دستگاه در بین دستگاههای متبوعه در کلیه استانها ارزیابی می شود.

قنواتی نماینده مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز بررسی اجمالی از فضای عمومی و ارتباط بین بخشی دستگاههای زیز مجموعه وزارتخانه را مهمترین هدف این ارزیابی تبیین و افزود با جمع آوری مستندات مربوطه و بازدید حضوری از دستگاههای اجرایی استانی ارزیابی ها صورت می پذیرد.

قنواتی هم چنین افزود این ارزیابی ها دارای ۶ محور ، ۱۸ شاخص و ۴۵ معیار می باشد که در بین تمام دستگاههای استانی زیر مجموعه وزارت ، به تناوب بررسی ودر پایان دستگاههای برتر معرفی خواهند شد.