فراخوان شعر «رینا»

«به نام خداوند قلب و قلم» همیشه پیش از آنکه فکر کنی اتفاق می افتد… «رینا» را آب و دنیا را خواب برد. اما همین دنیا خیلی بدهکار دست های کوچک اوست. با یاری خدای بزرگ کودکان، ما شاعران ایران زمین نیز برای همدردی و همراهی با قربانیان حوادث طبیعی و اجتماعی، به ویژه با […]

«به نام خداوند قلب و قلم»

همیشه پیش از آنکه فکر کنی اتفاق می افتد…
«رینا» را آب و دنیا را خواب برد. اما همین دنیا خیلی بدهکار دست های کوچک اوست.
با یاری خدای بزرگ کودکان، ما شاعران ایران زمین نیز برای همدردی و همراهی با قربانیان حوادث طبیعی و اجتماعی، به ویژه با هدف نشان دادن محرومیت و مظلومیت کودکان (خواه اهل سوریه و فرانسه و عراق باشند، خواه همین کوهدشت و ایلام و شین آباد ایران عزیز خودمان) قلب و قلممان را در کتابی مجموع می کنیم تا «رینا»های کوچک بدانند، اگر دست های بی جانشان حریف آب و آتش نمی شود، اما جامعه ی بیدار شعر، موج های خواب را می شکند و کودکان این «دهکده ی جهانی» را فراموش نکرده است.
به همین منظور، شاعران شریف ایران می توانند سروده های ارزشمند خود را برای چاپ در کتابی وزین به آدرس adabi.javanirani@gmail.com ارسال نمایند.
اشعار منتخب به همت کارگروه ادبی ِحوزه ی مشاوران جوان ِاستانداری لرستان، در کتابی با نام «رینا ، دختر باران» به چاپ رسیده و از شاعران گرامی در مراسم رونمایی این دفتر شعر دعوت خواهد شد تا سروده های بارانی خود را برای آسمان بخوانند.
باشد که باران عزیز، یاد بگیرد وقتی می آید، مراقب چراغ های کوچک بی چتر باشد.

آدرینا - رینا