تابش: سقف تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان لرستان هفته آینده اعلام می‌شود

رئیس بنیاد مسکن گفت: هفته آینده هیئت دولت تعداد و میزان تسهیلات بلاعوضی که باید به خسارت دیدگان سیلاب لرستان پرداخت شود را تصویب و اعلام می‌کند. به گزارش کشکان به نقل از تسنیم، علیرضا تابش صبح امروز در جلسه شورای عاملی مدیریت بحران لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سقف تسهیلات […]

۱۰۲۱_otzmzca

رئیس بنیاد مسکن گفت: هفته آینده هیئت دولت تعداد و میزان تسهیلات بلاعوضی که باید به خسارت دیدگان سیلاب لرستان پرداخت شود را تصویب و اعلام می‌کند.

به گزارش کشکان به نقل از تسنیم، علیرضا تابش صبح امروز در جلسه شورای عاملی مدیریت بحران لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سقف تسهیلات بلاعوضی که به خسارت‌دیدگان پرداخت می‌شود، ابتدا باید به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برسد، سپس  دولت آن را تصویب کند تا بتوان مبلغ آن را اعلام کرد.

وی افزود: هفته آینده هیئت دولت تعداد و میزان تسهیلات بلاعوضی که باید به خسارت دیدگان سیلاب لرستان پرداخت شود را تصویب و اعلام می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: در سیلاب اخیر، میزان خسارت‌های وارده به بخش مسکن لرستان خیلی جدی نبوده و جای نگرانی نیست؛ تعداد واحدهای مسکونی خسارت‌دیده چه از نظر احداث و چه بازسازی را می‌توان در یک مدت کوتاهی بازسازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال بازسازی و مقاوم‌سازی ۲۰۰ هزار واحد روستایی آغاز شده که تاکنون تعداد ۶۵ هزار واحد مسکونی با بانک‌ها قرارداد بسته که به هر واحد ۱۵ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت واگذارشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان اینکه در ۱۴ هزار و ۲۰۰ روستا طرح هادی اجراشده، تصریح کرد: بنا داریم که در زمینه اجرای طرح هادی یک پوشش ۹۰ درصدی داشته باشیم، بنابراین امسال طرح هادی برای همه روستاها مصوب می‌شود.