آموزش و پرورش لرستان رتبه عالی را در ستاد پروژه مهر کسب کرد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از کسب رتبه عالی ستاد پروژه مهر لرستان برای دومین سال متوالی خبرداد و گفت : ستاد پروژه مهر لرستان با کسب امتیاز ۹۸/۸۸ توانست جای خود را در میان استانهای پیشتاز کشور باز کند. دکتر گودرز کریمی فر افزود : ساماندهی بهینه نیروی انسانی ؛بهسازی و زیباسازی فضای […]

گودرز-کریمی-فر-۳۰۰x229
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از کسب رتبه عالی ستاد پروژه مهر لرستان برای دومین سال متوالی خبرداد و گفت : ستاد پروژه مهر لرستان با کسب امتیاز ۹۸/۸۸ توانست جای خود را در میان استانهای پیشتاز کشور باز کند.
دکتر گودرز کریمی فر افزود : ساماندهی بهینه نیروی انسانی ؛بهسازی و زیباسازی فضای مدارس ،اطلاع رسانی ، تبلیغ و توجیه ، ارزیابی و نظارت و تعمیر و تجهیز و تایید صلاحیت ها از جمله مواردی بود که در کمیته های ستاد پروژه مهر به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت .کریمی فر ایجاد فضای همدلی و هم زبانی و مدیریت جهادی را رمز توفیق ستاد پروژه مهر لرستان برشمرد و گفت : هدف ؛تعصب و احساس رسالت در میان کارگروههای مختلف باعث شد تا از تمام ظرفیت های مادی و معنوی هوشمندانه استفاده شود . وی تاکید کرد : با توجه به کمبود اعتبارات و امکانات ضرورت دارد تا مدیریت بهره وری مهمترین اولویت مدیران باشد . کریمی فر بر این نکته تاکید کرد که باید به اهداف و رسالت های آموزش و پرورش تکیه و از حواشی اجتناب کرد . وی اضافه کرد : آموزش و پرورش همواره به منافع و مصالح آموزش و پرورش چشم دوخته و اجازه نداده تا حاشیه سازی و جنجال آفرینی بر روی مباحث اصولی تاثیر بگذارد . وی در ادامه با تقدیر از کمیته های مختلف پروژه مهر لرستان گفت : انتظار می رود تا با الگو گیری از خرد جمعی و بهره گیری از تجارب ارزنده گذشته ، زمینه اعتلای علمی و تربیتی دانش آموزان بیش از گذشته فراهم شود.