برگزاری هفتمین جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان رومشکان

هفتمین جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان رومشکان برگزار شد. به گزارش کشکان، هفتمین جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه موقت رومشکان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه محمدی نژاد ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تسلیت ایام سوگواری […]

۰۱۸

هفتمین جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان رومشکان برگزار شد.

به گزارش کشکان، هفتمین جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه موقت رومشکان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه محمدی نژاد ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تسلیت ایام سوگواری سیدالشهداء امام حسین (ع)، اعتیاد را یکی از عوامل اصلی طلاق و از هم پاشیدگی خانواده، انفصال و اخراج از مشاغل،  گسترش جرم و جنایت و بروز انواع بیماری ها و اختلالات روانی برشمردند و از مسئولین ذیربط خواستند که با برگزاری کلاسهای آموزشی، تبلیغات در محافل مذهبی و ایجاد فرهنگ سازی و آگاهی بخشی نسبت به مضرات و آسیب های اعتیاد در جامعه، زمینه پیشگیری از این بلای خانمان سوز را فراهم آورند. ایشان در ادامه سخنان خود به نقش بسیج در ایجاد حرکت پایدار مردمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر اشاره کرد و افزود: بسیج با ظرفیتی که دارد می تواند با شناسایی خرده فروشان مواد مخدر و گزارش آنها در جلوگیری از پخش و توزیع مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ مؤثر باشد. فرماندار رومشکان در پایان سخنان خود درباره نقش آموزش و پرورش اظهار داشتند: علاوه بر سایر دستگاه‌ها، آموزش‌وپرورش می تواند در ایجاد جنبش فراگیر با ارائه آموزشهای لازم در مدارس زمینه پیشگیری از اعتیاد را فراهم کند.

۰۱۷ ۰۱۹ ۰۲۰