آغاز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر لرستان

بیست و هفتمین جشنواره استانی تئاتر لرستان پنجشنبه ۱۶ مهرماه با اجرای پنج نمایش آغاز شد.

۸۵۸۷۵۷۳۲۱۰۱۳۶۱۳۰۷۳۸۱۱۷۸۴۵۸۹۱

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان در این رابطه گفت: نمایش ‘ لیلا ‘ به کارگردانی عباس خسروی از بروجرد ، نمایش ‘ خنده با صدای بلند ‘ به کارگردانی بابک لطیفی و ‘ متد ‘ به کارگردانی ستار مهرشاد هر دو از خرم آباد امروز اجرا شد.
ماشاالله امان الهی بهاروند افزود: نمایش ‘ دیدار آرزو ‘ به کارگردانی حجت الله خادمفر از دورود و ‘ رقص قلم در ستون جراید ‘ به کارگردانی کاوه نورمحمدی از خرم اباد نیز در روز نخست این جشنواره اجرا شدند.
وی اظهار داشت: از مجموع ۴۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، با نظر هیات بازبین بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان ، ۱۱ گروه نمایشی از شش شهرستان ، جهت شرکت در جشنواره معرفی شدند .
وی افزود: همه چیز درباره آقای ف به کارگردانی اکبر جمشیدی و سایه هیچ به کارگردانی یدالله شعبان از خرم آباد و ابرها به کارگردانی وهاب امرایی از دورود ، گره بر گره به کارگردانی مسلم صالحی از الشتر ، تقاطع به کارگردانی محسن لک از ازنا و ما هم مردمی بودیم به کارگردانی امین ابراهیمی از کوهدشت ، طی دوروز آینده برای هیات داوران اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در پایان این جشنواره ، دو نمایش برتر به مرحله بازبینی جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه خواهند یافت .
امان الهی بهاروند گفت: آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان ، روز شنبه ۱۸ مهر ماه با معرفی گروه های برتر در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار خواهد شد.